Met dank!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
Dit is inderdaad de bedoeling, weer open.
Whehehe, en dat met Cees van der Maat (berucht van de Citroëngarage in Zwaag) als wethouder Cultuur...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:51 schreef Vork het volgende:
De grote vraag is alleen wat er dan te doen zou moeten zijn en wanneer dat eens gaat gebeuren.
én geen bioscoopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef Taxi het volgende:
De Kersenboogerd, vooral rond het station. Kan de luchtmacht daar niet eens wat gaan oefenen met scherpe munitie?![]()
Voor de rest heeft Hoorn een mooie, oude binnenstad en zeer goede (plezierjacht) havens.
Terrassentijd is geweldig in Hoorn. Discotheken zijn er niet (met dank aan de plaatselijke, baggertrage politiek).
Hoorn
![]()
quote:
Ik zou ze graag helpen met afschietenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef Taxi het volgende:
De Kersenboogerd, vooral rond het station. Kan de luchtmacht daar niet eens wat gaan oefenen met scherpe munitie?![]()
Waren er geen plannen om dit of volgend jaar te beginnen met de bouw van een discotheek?quote:Terrassentijd is geweldig in Hoorn. Discotheken zijn er niet (met dank aan de plaatselijke, baggertrage politiek).
Zeker met dat leger der ECI-verkopers rond het station en in de binnenstadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Over het algemeen is het er echter prima uit te houden, en zeker met dit mooie weer is de binnenstad een aantrekkelijke bestemming voor een dagje uit.
Die plannen waren er al toen ik nog geeneens op een brommer mocht... En inmiddels rijd ik alweer 13 jaar auto!quote:Waren er geen plannen om dit of volgend jaar te beginnen met de bouw van een discotheek?
Heyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:50 schreef NT-T.BartMan het volgende:
ook wel bekend als Ghettoboogerd.
Nouja, plannen.. er schijnt al gesproken te worden over het slaan van de eerste paal, dus dan moet het niet al te ver weg zijn lijkt me.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef Taxi het volgende:
[..]
Die plannen waren er al toen ik nog geeneens op een brommer mocht... En inmiddels rijd ik alweer 13 jaar auto!![]()
De politiek in Hoorn is niet zozeer slecht (alhoewel, af en toe....) maar zooooo vreselijk traag. Werkelijk onvoorstelbaar! Op één opmerkelijke uitzondering na: de ijsbaan. Volgens mij houdt de wethouder van schaatsen...
Als je ziet hoe lang het geleden is dat Bangert-Oosterpolder gebouwd zou worden (meer dan 10 jaar geleden) en dat er nu nog maar een klein beetje staat.... Hopeloos....
Ik woon zelf ook in Kersenboogerd, aan het randje van het Ghetto, maar merk er eigenlijk weinig van. En inderdaad: IJsselmeer is beloopbaar!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hey
5 minuten lopen en je kunt heerlijk naaktzwemmen in het IJsselmeer
Reaal?quote:
Ahuh ahuh ik woon erquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
(Ter toelichting: Hoorn hád ooit twéé bioscopen, een redelijke en een rottige. De redelijke is afgefikt, de rottige is failliet. De ruines van de redelijke hebben tíjden en tíjden achter hoge schuttingen gestaan)
Maar wél weer mooie dure appartementen, viel me laatst op. Overigens zit er onder café Dada in de Achterstraat een filmzaal!
Ik vind Enkhuizen dan weer top... Het uitgaan is in Enkhuizen (cafe de slof) is veel leuker omdatquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef thettes het volgende:
Winston en Victoria bioscopen vond ik beiden vroeger echt top.. maarja, ik kom dan ook uit Enkhuizen waar je bioscoop de Waag had :p
De slofquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:21 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Ik vind Enkhuizen dan weer top... Het uitgaan is in Enkhuizen (cafe de slof) is veel leuker omdat
ik daar meer mensen ken en de sfeer gewoon beter is. In Hoorn waren er, toen ik daar nog uit ging,
altijd veel gevechten/problemen...![]()
`quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
én duuhuuude, je OP is té mega saai.
Goedenavondquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef MisterEuro het volgende:
Goedenavond.
Kan er iemand iets vertellen betreft bezienwaardigheden over Hoorn, eventueel enkele goede hotelletjes, musea e.d.
Het is nu niet onmiddelijk de bedoeling om direkt Hoorn te gaan bezoeken, maar in de toekomst misschien wel. Hoorn is toch de stad van de West Indische Companie; in het verleden het handelscentrum van de specerijen in Nederland? Of vergis ik mij?
Hoorn heeft een flink aantal restaurants waarvan er altijd wel eentje bij je beurs past. Het centrum is vrij compact met winkels in allerlei soorten, dat moet dus ook wel lukken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:58 schreef MisterEuro het volgende:
En waar kan men lekker eten voor niet te veel euro's. Met de overgebleven tijd zou ik dan eventueel kunnen winkelen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
`
Als we toe zijn aan deel 2 zal ik je consulteren voor een nieuwe OP.
Het is loopbaar, het is maar 20/25 km lopen. Ik denk dat het Markermeer beter te belopen isquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:08 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Kersenboogerd, aan het randje van het Ghetto, maar merk er eigenlijk weinig van. En inderdaad: IJsselmeer is beloopbaar!
Daarom woon ik ook in enkhuizen, beiden op een kilometer of tweequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef drageen het volgende:
[..]
Het is loopbaar, het is maar 20/25 km lopen. Ik denk dat het Markermeer beter te belopen is
Ik ga eens even een waterdichte kaart bestuderen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef drageen het volgende:
[..]
Het is loopbaar, het is maar 20/25 km lopen. Ik denk dat het Markermeer beter te belopen is
In het Westfries Weekblad beschreef de polizei al hoe ze dit jaar de lappendag gaan bewaken om 'incidenten' zoals vorig jaar te voorkomen (rellen dus).quote:
Zeker wetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jeugdsentiment.. kwam er vroeger elke vakantie omdat de boot van mn vader daar in de haven lag.
Bestaat het Sprookjesbos in Enkhuizen nog?
Ze hangen camera's op de zolder van Ridderikhoff. dat is mooi centraal kijkt zo over de gehele rodesteen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
In het Westfries Weekblad beschreef de polizei al hoe ze dit jaar de lappendag gaan bewaken om 'incidenten' zoals vorig jaar te voorkomen (rellen dus).
Wat mij betreft: véél haphonden en lange knuppels!
Ben (of ken?) jij dan die gast met die motor die op een hoekje wooonde tegenover dat 50+ centrum?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:00 schreef Gammareactor het volgende:
Hoorn
Ik woon er ook sinds '74 en het bevalt mij nog steeds prima !
Ik woon nu in de KB, heb eerst 13 jaar op de Patio gewoont, wat overigens een lekkere rustige buurt is,
http://www.hoorngids.nl/createsite/page/createpage.asp?b_id=7951&pg=6quote:Weet er iemand nog oude foto's van Hoorn te vinden op een website ?
Ja hoor! Kom er een paar keer per jaar met mijn kinderen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jeugdsentiment.. kwam er vroeger elke vakantie omdat de boot van mn vader daar in de haven lag.
Bestaat het Sprookjesbos in Enkhuizen nog?
Bedoel je niet Tommie ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ben (of ken?) jij dan die gast met die motor die op een hoekje wooonde tegenover dat 50+ centrum?
[..]
Hoe heet die nieuwe barvrouw ?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:26 schreef Dick-Schaffa het volgende:
heej da's toevallig. de nieuwe barvrouw in onze kroeg komt uit Hoorn. Hoera voor Hoorn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |