abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39258762
Het is inderdaad tijd voor weer een hunk zoals Dennis in de serie. Er loopt nu echt niks rond op de Square.

Off topic: Kijken jullie trouwens nog andere BBC programma's naast Eastenders? Ik heb pasgeleden Grumpy Old Women/Men (op BBC 2) ontdekt. Af en toe komt Pat daar ook voorbij, heerlijke show met wat bekende oudere vrouwen (en mannen in de men versie) die lekker zeiken.
En vanavond weer My Family op BBC1, erg leuke serie. En ik kijk ook vaak Casualty en Holby City.
Mind the gap
pi_39261981
ow ja hoor Nicole! My family , Friday Night with Jonathan Ross, Neighbours, BBC London News, News . Tja Dennis was echt een Gelukkig zag ik Joel ( Jake ) net door het beeld huppelen
pi_39277071
Ik mis nog steeds changing rooms.

Cecelia - Yeti. Dat dekt de lading wel aardig.

Op het mannenfront is het wel triestig ja, al veel te lang. Ik ben veelste oud voor Bradley of Deano, Dennis kon nog goed.

Wat een rare cliffhanger gister. Dr staan vast náre dingen op Stacey te wachten.
pi_39279945
Ik ben veel te jong voor Dennis . Maar Deano en Bradley kan wel nog . Ik mis Dennis en Sharon! Sharon moet terug komen !!!!!!!!!!! sharon! Sharon! Met de kleine Dennis of Sharon
pi_39290105
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Nicole22 het volgende:
Off topic: Kijken jullie trouwens nog andere BBC programma's naast Eastenders? Ik heb pasgeleden Grumpy Old Women/Men (op BBC 2) ontdekt. Af en toe komt Pat daar ook voorbij, heerlijke show met wat bekende oudere vrouwen (en mannen in de men versie) die lekker zeiken.
En vanavond weer My Family op BBC1, erg leuke serie. En ik kijk ook vaak Casualty en Holby City.
My Family kijk ik ook vaak ja, sowieso comedies van de BBC Only fools & horses, The Office, Extras, Fawlty Towers, The Royle Family, The Catherine Tate Show etc. etc.

Paar maanden terug Waterloo Road gevolgd, vond ik een erg leuke serie. "Spooks" vind ik ook geweldig, hoewel ik daar veel van gemist heb dus heb maar ff de eerste drie seizoenen op dvd gekocht

BBC
pi_39298449
The office , begrijp daar dus helemaal niets van. Dalziel and Pascoe kijk ik ook altijd Waterloo Road komt in 2007 weer Reticulin! last of the Summer wine, Keeping up appearances, BBC

Dus de gangster gaat in het huis van de andere gangster wonen? Die Max vind ik echt niets? Wat heeft Jim dan gedaan in het verleden? Bradley Dacht even dat ie ging janken, maar ach,

K kijk altijd alles op de Beeb, zet 's morgens de telly aan op BBC en dan staat ie de hele tijd aan tot k naar bed ga dus
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:24:26 #32
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_39304571
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:30 schreef mommychaos het volgende:
Wat een rare cliffhanger gister. Dr staan vast náre dingen op Stacey te wachten.
Dat was idd akelig En heel vreemd, on-EE-achtig. Zou het iets met de komst van Max te maken kunnen hebben?
Waarom wordt bad guy Johnny Allen vervangen door twéé van die nieuwe creeps?

Weet iemand trouwens waarom Dot zo lang uit de running is? Ze is toch niet ziek zoals Barbara Windsor destijds?
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:24:36 #33
521 ruby
Hell yeah!
pi_39306736
Joehoe.

Sjonge, heb ik een aantal afleveringen van EE opgenomen twee weken geleden, ben ik er gewoon niet aan toegekomen om het te kijken. En de afleveringen van verleden week heb ik helemaal niet opgenomen. Dus ja, dan heeft het ook niet zo veel zin meer.
Gisteren viel ik in slaap tijdens EE en nu heb ik eindelijk weer een afleveringen kunnen kijken. Maar goed, ik neem aan dat ik het zo weer oppik.

Maar goed, ik begrijp dat er dus nieuwe creeps zijn gearriveerd van wie Max er eentje is?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:28:46 #34
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_39306855
Max is de vader van Bradley, Ruby. Een loser
Die andere creep was er al, Owen, de ex van Denise.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:49:28 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_39312206
Owen ken ik nog niet..ben benieuwd.

Maar mooie mannen is zeker weer te veel gevraagd?
pi_39317734
Dot is haar zoon opzoeken in de nor, maar ik neem aan dat je dat niet bedoeld?. Misschien dat Dot in t eggie even een break heeft genomen zoals Letitia Dean zovaak doet? Ik weet het niet, Sorry!
Ja ruby, mooie mannen zijn idd te veel gevraagd daar. Alhoewel, Bradley is zo verkeerd nog niet. Maar hij heeft me Dennis echt nog niet doen vergeten ( ja mensen sorry me hormonen denk ik)
Trouwens ruby, lees dit effe, ik weet dat je dol bent op alles wat eruitziet als een spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owen is echt een creep, Johnny Allen jr. en uuh hoe heet dat menneke ow ja Max gaat met zn vrouw? Tanya in het huis van gangster Allen wonen. Tot nou toe is er niet echt veel gebeurd ruby! Alleen is er een nieuwe bewoonster bijgekomen SJ en die heeft een relatie ofzoiets met Minty, tot ergernis van Gerry. Rosie is van de trap gevallen toen ze de ramen zelf maar ging wassen omdat de YETI! daar zelf te lui voor was. En uuh, nouja Stacey en Bradley hebben HET gedaan, en Jim ( nee niet Pauline ) heeft dat verteld in de pub. Geen Martin en Sonia gedoe gelukkig tot nu toe ( even afkloppen)

pi_39319779
Jean: "En hoe zit het met die andere jongens ?"
Stacey: "Blijf je daarover doorzagen ?"
Jean: "Op jouw leeftijd kon ik aan niks anders denken"

Denise: "Ik weet dat je geen junkfood hebt gegeten, want ik heb mijn dochters geleerd dat ze niet mogen liegen"

Jean: "Ik weet waarom Stacey jou heeft uitgekozen; je hebt zo'n lief gezicht. Pas goed op 'r"
Bradley: "Ik denk eerder dat Stacey op mij past"

Max tegen een slechts in een jas gehulde Stacey: "Mooie schoenen heb je"

Bradley: "Zeg wat je wou zeggen"
Stacey: "I love you. Dat heb ik nooit eerder tegen een jongen gezegd"
pi_39327730
Max heeft een brilletje nodig denk ik zo
pi_39369301
Heb ik wat gemist? heb vandaag niet kunnen kijken ivm hooggeeerd bezoek. Wat inhoud mijn aanstaande schoonmoeder . Zondag maar eens de omnibus kijken? wat waren de belevenissen van Jake en Bradley vandaag???? dat zijn de enige mensen die ik nog een beetje leuk vind ( tja, Dennis is er helaas niet meer, arme jongen, nog in de bloei van zijn leven )
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:25:23 #40
521 ruby
Hell yeah!
pi_39369561
Thanks voor de updates Cecelia. Nu ben ik weer een beetje bij.

Ach, vanavond heb je weinig gemist vind ik. Max en Tanya gingen het huis bekijken op de Square, alleen lagen Bradley en Stacey in het bed boven. Ze zijn 'm toen snel gepeerd. Bradley had niet door dat zijn vader het huis kwam bezichtigen.
Ruby moest huilen toen ze via Stacey erachter was gekomen dat haar huis in de verhuur stond.
Rosie en Yeti hadden het weer over trouwen en Minty stond op het punt om weg te gaan met z'n liefje maar hij kon haar niet vinden.

Beetje saaie aflevering.
pi_39370795
Rosie en yeti . Heb net op de beeb site gekeken, en ik ben alweer bij . You're welcome ruby! ikke ben nu ook weer bij . Ow ruby ---> ( je word niet blij met me )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39419253
Zou er misschien iets op kunnen bloeien tussen Ruby en Jake ( nee niet jij ruby die andere ) ? Of vergis ik me hier nu mee. Zo zo dus de Millers wilen vertrekken, kan ik echt niet mee zitten alleen jammer dat Mickey niet mee wilt werken.
God wat vind ik ian een dwijl, bah. Is Jane een slaaf ofzo? Dat jane zich dat allemaal maar laat gevallen. Cecelia voorziet een fikse fight tussen die twee, soon or later

Morgen maar eens de omnibus bekijken
pi_39425266
Garry: "Laten we gewoon met z'n tweeen gaan; binnen de kortste keren is iedereen die SJ vergeten"

Dawn: "Het verschil tussen jou (Ian) en mij is dat ik niks om status geef"

Keith: "We zijn familie en hebben geen geheimen voor elkaar"
pi_39431639
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 11:51 schreef Cecelia34 het volgende:
God wat vind ik ian een dwijl, bah. Is Jane een slaaf ofzo? Dat jane zich dat allemaal maar laat gevallen.
Jane voelt zich denk ik nog schuldig over haar slippertje met Grant!
Mind the gap
pi_39450588
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid Nicole!. Ben maar even de omnibus aan t bekijken aangezien ik een hele aflevering had gemist Bradley .

Dennis Max vind ik tot nu toe nog een rare snuiter, hopelijk wordt het geen Johnny Allen de 2e

Ian is gewoon een dwijl
pi_39482972
nog 8 minuten en het feest gaat weer beginnen .
Ik hoop dat vandaag een Miller-loze aflevering is, maar ik vrees dat dat wel niet het geval zal zijn
Kate Harwood mag me echt
pi_39483294
ow shit, ik heb me een uur vergist
  maandag 3 juli 2006 @ 22:29:03 #48
521 ruby
Hell yeah!
pi_39488695
Geen Miller-loze aflevering Cecelia..
Maar waar het nou eigenlijk wel allemaal om ging, weet ik eigenlijk niet zo. Ik heb niet zo heel erg goed opgelet want ik was met andere dingen bezig. Ik kan me alleen wat flarden herinneren.
pi_39500786
Nee Ruby, geen Miller-loze aflevering Rosie is niet blij, het ziet ernaar uit dat Rosie pleitmars gaat maken Dat maakt Cecelia blij . .. Wat is Yeti toch een *** van een vent! Die is gewoon te lui om te werken hoor! Die is liever lui dan moe! Dat is maar naar zijn sneeuwhut in de Himalaya gaat en zich daar kapot gaat schamen!. Wat denkt ie wel niet. Bert, wat was het weer smakelijk eten toen hij in beeld kwam ( Cecelia was uitgehongerd en toen kreeg ze de enige boterham die ze mag hebben ( we zijn op rantsoen ) en toen wilde Cecelia een hapje nemen, en net toen het in mn mond zat kwam Bert in beeld, dus al die stukjes brood die vlogen door de kamer ) Bah, had meteen geen trek meer .

Bradley was not amuzed toen hij erachter kwam dat papa op nr 5 gaat wonen. en Maxie maar liegen tegen Tanya in het begin, oh that's nobody. Uhu, Bradley: i'm his son

Pauline was echter ook not amuzed omdat die lieve schattige Rebecca met haar hand een verf-handafdruk had gemaakt op haar edele muur. Toen deed Carly net alsof zij dat had gedaan
Pauline was niet blij, en Sonia die kwam ook nog eens even langs toen Carly daar was. Zie liever Carly met Rebecca in beeld dan Sonia met Rebecca hoor. Sonia die kan zo een of andere inrichting in hoor, met haar psychopatische gedoe de hele tijd.

" Life in the Square, it's enough to make you cry "
pi_39505215
Keith spaarde kosten noch moeite om de verhuisplanen te dwarsbomen, maar Rosie is ook niet op d'r achterhoofd gevallen, en dus gaat ze er voor straf van tussen.
Dawn deed alsof ze Jane was en even dreigde 'the real thing' alles te verstoren.

Phil tegen Ian: "Je denkt zeker dat je de Richard Branson van Walford bent"

Mo: "Zo, ben je dan eindelijk met je karkas uit bed gestapt"
Bert: "Is het dan al zo laat ? Iemand moet de wekker hebben verzet"
Mo: "Ik was het niet"
Bert: "Charlie"

Charlie: "Wat doe jij hier ?"
Bert: "Lekker een kopje thee drinken"
Charlie: "Je wilde toch die schuur ? Dan krijg je die schuur"
Bert: "Als ik hier uitkom dan maak ik gehakt van je, Charlie Slater"

Dat zal moeilijk gaan met een gebroken been.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')