Waarom?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
![]()
De rest ben ik het wel met je eens
Heb zelf, helaas, ook in Oud-overdie gewoond, en het is geen pretje
hahahahahahahaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
vroeger was het altijd knokken geblazen met gasten uit het rooie dorp... heb nooit 1 klap uit durven delen
Het gedeelte waar ik woonde was gewoon echt kut. Schuin achter ons woonde een drugsdealer, zondag werden we meestal om 7 uur wakker door geschreeuw van verderopquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:40 schreef addictivebeat het volgende:
Geboren en getogen in Alkmaar, mooie en leuke stad om te wonen.
[..]
Waarom?![]()
10 uur neem ik aanquote:Op zondag 3 september 2006 18:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoe laat gaat het vuurwerk de lucht in?
Tsja, waar hou je van?quote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef Merovingian het volgende:
He, een Alkmaar topic! Ik woon nu een maand of 5 samen met mijn vriendin in de Hoef. Geweldige stad! We zijn alleen nog op zoek naar wat leuke uitgaanstenten, heb wel eens gehoord van Atlantis, alleen nog geen tijd gehad om het te gaan bezichtigen... Iemand nog tips?
Helaas, geen vuurwerk door de harde wind.quote:Op zondag 3 september 2006 19:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok dan, lekker stoned in het reuzenrad naar het vuurwerk kijken...
geen rock/metal en hiphop, verder mag allesquote:
Tsja. Atlantis is van alles wat. Meestal in het bovencafé populaire rock/funk en soul. Soms (betaald) beneden een thema-dansavond, zoals 80's of summerdance en regelmatig bekende DJ's. Het publiek is daar over het algemeen wat ouder en ehm... intelligenter meer volwassen dan bijv. de kroegen op het Waagplein, met uitzondering van de Notaris, maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:18 schreef Merovingian het volgende:
[..]
geen rock/metal en hiphop, verder mag alles
dan ben ik vorige week nog vlak langs je huis geredenquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
hahahahahahaha
Mijn oom en tante woonde er vroeger, en ik zei altijd dat ik nooit in het rooie dorp wilde wonen
En waar woon ik nu ?
quote:Op donderdag 7 september 2006 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan ben ik vorige week nog vlak langs je huis gereden
Zien en gezien worden? In Atlantis?quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.
Als je wat beter opgelet had op de basisschool had je eruit begrepen dat ik het in dat gedeelte van de tekst over 'de Notaris' had.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:13 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Zien en gezien worden? In Atlantis?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch zelf even beter opletten: je hebt het alleen in de bijzin over de Notaris, de rest van je zin slaat dus op Atlantis. Niet dat je het zo bedoelt, het staat er zo wel.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:15 schreef Roellio het volgende:
[..]
Als je wat beter opgelet had op de basisschool had je eruit begrepen dat ik het in dat gedeelte van de tekst over 'de Notaris' had.
Niet! Het staat in de bijzin van de bijzin!quote:Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Toch zelf even beter opletten: je hebt het alleen in de bijzin over de Notaris, de rest van je zin slaat dus op Atlantis. Niet dat je het zo bedoelt, het staat er zo wel.
* Reticulin vraagt zich af of Roellio nog wel helemaal bij zinnen is...quote:Op donderdag 7 september 2006 14:41 schreef Roellio het volgende:
[..]
Niet! Het staat in de bijzin van de bijzin!
[irritante kutnerd-mode]al het dikgedrukte slaat in dit geval op Atlantis als ik het zo lees, alleen zijn ze als je het zo schrijft in de notaris meer volwassen dan in de rest van de kroegen op het waagplein.[/irritante kutnerd-mode]quote:Op woensdag 6 september 2006 19:55 schreef Roellio het volgende:
Tsja. Atlantis is van alles wat. Meestal in het bovencafé populaire rock/funk en soul. Soms (betaald) beneden een thema-dansavond, zoals 80's of summerdance en regelmatig bekende DJ's. Het publiek is daar over het algemeen wat ouder en ehm... intelligenter meer volwassen dan bijv. de kroegen op het Waagplein, met uitzondering van de Notaris, maar dat 'zien en gezien worden' is niet echt mijn ding.
Op een of andere manier heb ik in de notaris altijd het idee dat ik op een of andere bedrijfsborrel ben beland.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
In de Notaris komen imho veel leden die in het dagelijks leven bijv. stratenmaker zijn, maar dan op zaterdagavond in het knapste shirt elitair gaan lopen doen. Niet echt mijn soort mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |