Oh een Alkmaar topic, nog niet gezien!
Ik kom er al mijn hele leven (woon er niet). Fijne stad, niet te massaal, gezellig stadscentrum, uitgaan is wel te doen (Notaris, waar de meeste in dit topic niet graag naartoe gaan

), veel winkels in het stadscentrum, goede ov-verbinding met Amsterdam. Als ik er werk ga/kan vinden, dan ga ik er ongetwijfeld wonen.
quote:
Nog even mijn mening over de horeca en uitgaan in Alkmaar:
Wat betreft uitgaan op zaterdagavond (als in, feesten in één van de kroegen of feestcafés) zitten de meeste gelegenheden wel aan hun maximale capaciteit. Op donderdag, vrijdag en zondag is er eigenlijk wel genoeg capaciteit (als in: eten/drinken). Persoonlijk zou ik graag zien dat het gebied rondom de "grote kerk" zich kan ontwikkelen als horeca plein. Een grote discotheek ontbreekt ook in Alkmaar, al wordt er al jaren gesproken over een discotheek aan de westrand (Olympiaweg), ik verwacht dat die er nooit gaat komen. Cultureel biedt theater de Vest en Provadja genoeg aanbod, al zou een soort van cultuurcentrum welkom zijn om een breder publiek aan te bedienen (metname jongeren).
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -