don't want to impose...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
yep echt buur danapeldoornseweg hier, kruispunt met de paul kruger,
heb net me auto geparkeerd in de wetstraatwas geen plek voor het huis
2000quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:15 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Het onvolprezen Gelredome... zette Arnhem even op de wereldkaart door de primeur met het schuifveld.
Hier in gebruik tijdens Euro 2004.
De JWL, Boulevard Heuvelink, IJssellaan, Spijkerstraat of Parkstraat.. hhmm.. ik gok op de JWL.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:56 schreef Ladyxima het volgende:
ik woon in een lange straat tussen het centrum en presikhaaf inmwhahahaha.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:03 schreef B.A.Trix het volgende:
Over eten gesproken.. een nieuw filiaal van kentucky fried chicken in het musiskwartier![]()
http://www.kfc.nl/![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
don't want to impose...
maar dan woon ik weer heel vlak bij jou! (aan de andere kant van da kruispunt, Jac Cremerstr...)
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:24 schreef Vork het volgende:
P'cies, geef mij die loempia's maar.
En waarom is het altijd zo versschrikkelijk druk op zaterdagmiddag in Arnhem? Zo bijzonder is die stad nou ook weer niet.
Zie het Enschede-topic en noem daar de Langestraatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:40 schreef Tha_Mars het volgende:
ik vraag me wel af wat er nu komt op de plaatsen van de winkels die nu verhuizen naar het musiskwartier...
Tussen de Apeldoornseweg en Nescio (= 'dat cafe daar') in!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:06 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]gezellie!! In de J. Cremerstraat? Bij dat cafe daar?
hoe kom je daar? lijkt me wel lekker parkhangenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:00 schreef remlof het volgende:
Hier nog twee foto's, vanmiddag gemaakt in Sonsbeek:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is naast de Witte Villaquote:Op zondag 9 juli 2006 14:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tussen de Apeldoornseweg en Nescio (= 'dat cafe daar') in!
gaan we nu zwaaien naar elkaar als we langslopen?![]()
Vanaf station CS richting Willemsplein/Centrum lopen en dan iets verder de Zypsepoort (spoorbrug) door. Dan ben je erquote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe kom je daar? lijkt me wel lekker parkhangen
Yep en het CS is dus bij die twintowers!quote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Arjan het volgende:
[..]
Vanaf station CS richting Willemsplein/Centrum lopen en dan iets verder de Zypsepoort (spoorbrug) door. Dan ben je er
serieusquote:Op maandag 10 juli 2006 14:16 schreef Arjan het volgende:
[..]
Vanaf station CS richting Willemsplein/Centrum lopen en dan iets verder de Zypsepoort (spoorbrug) door. Dan ben je er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |