quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig is er meer in Hellimunt
Helmond Sport
ja want die kennen we nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het enige positieve aan Helmond is een filmpje met ongeveer dezelfde naam.
Zoek maar eens naar Hellmond.
met dubbel l ookquote:
Daar heb ik ook op school gezetenquote:
Ik heb ook op het ROC/MTS gezeten, maar dan op de Hortsedijk (tijdelijk onderkomen i.v.m. de nieuwbouw).quote:
Dat plaatje komt dan ook van een site waar de Hellmond-filmpjes opstaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met dubbel l ook
tis zowiezo een kutslogan....maarja..PR en helmond gaan niet goed samen.
Burgemeester die het wapen van Helmond wil vervangen voor een H![]()
Ikke en Montagui natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef ArTiC het volgende:
...he created the Helmonder
Met een ex-Helmonder als mod hier kan deze stad toch niet achter blijven, whehehe
Genoeg Helmonders op fok toch? Herald? Semtex? Blueman? Wie nog meer?
't Hout ook. Eigen station!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:52 schreef Angelcakes het volgende:
Ik kom regelmatig in Brouwhuis en daar is het volgens mij wel goed wonen hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:44 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik heb ook op het ROC/MTS gezeten, maar dan op de Hortsedijk (tijdelijk onderkomen i.v.m. de nieuwbouw).
Rare lui die leraren van het MTS![]()
Ik woon op de grens van Centrum en Noordquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef Gia het volgende:
Centrum, Noord zou niet mijn keuze zijn.
Jawel, mooi wordt het wel, maar het wordt daar toch ook wel gekscherend klein-Marokko genoemd....quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik woon op de grens van Centrum en Noord![]()
Centrum zijn ze wel helemaal aan het opkrikken, Zonnekwartier wordt echt mooi!
Ben er geboren, heb er ook gewoond. Niks mis mee, maar ik wil daar niet wonen.quote:
Hortsedijk is toch t zelfde? een tijd geleden met de grond gelijkgemaakt, en groeit nu gras.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ook.
Ohnee, ik heb voornamelijk op de Steenovenweg gezeten.
Maar wel ook een ROC/IT-er hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |