zuiplapquote:
Nee! Je zou ook meegaan! Je zou je vriendje eens streng ende vermanend toespreken en ook gaan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:42 schreef Lov1 het volgende:
zuiplapik ga braaf naar de kerk hehe
wie weet volgend jaar!
Ik wilde graag de vrijdagavond gaan (Jannes, Jovink, Henk wijngaard en arne jansenquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:55 schreef pascalheister het volgende:
gaan er hier nog mensen naar de oktoberfeesten?
Ik ga het nog proberen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Je zou ook meegaan! Je zou je vriendje eens streng ende vermanend toespreken en ook gaan!
flauw![]()
![]()
![]()
Ik ook, ben zondag jarig.quote:
heheh ja die duutsers kunne wel onmeundig zuupn daarquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik niet, ik vind het veel te duur
Ik ga aankomend weekend nog wel een kijkje nemen op de Bocholter Kermis
Wat dacht je van Bredevoort?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Even melden dat ik in de enige STAD van de achterhoek woon!!! (Terborg)
Ja, in de boekjes ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wat dacht je van Bredevoort?![]()
Wat bedoelde je met 'STAD'?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Even melden dat ik in de enige STAD van de achterhoek woon!!! (Terborg)
Hoe kan ik Bredevoort over het hoofd hebben gezien, Groenlo wist ik gewoonweg niet......excussesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'STAD'?
Groenlo heeft al langer stadsrechten dan Terborg, Bredevoort trouwens ook, Doetinchem trouwens ook, Zutphen ook.
Doetinchem en omstreken is toch Liemers? Ik kan wel begrijpen dat ze graag bij de Achterhoek willen horen!![]()
Nee Doetinchem is achterhoek. Didam/zevenaar die kant op is liemers. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Liemers )quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'STAD'?
Groenlo heeft al langer stadsrechten dan Terborg, Bredevoort trouwens ook, Doetinchem trouwens ook, Zutphen ook.
Doetinchem en omstreken is toch Liemers? Ik kan wel begrijpen dat ze graag bij de Achterhoek willen horen!![]()
De kleinste van Nederland.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef whoops het volgende:
En zelfs Bronkhorst is een stad, in de achterhoek...
Gaanderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:06 schreef Alaric het volgende:
Goh, een Achterhoek-topic! Gaanderen hier... al is er niet zoveel te beleven!Woon (nog) thuis, maar ben ook veel bij vrienden elders in het land! Ben meer fan van de grote stad, dus ben hier snel weg!
![]()
haha, ja preciesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
GaanderenLaten ze dat nieuwe station maar weer heel gauw de grond instampen
Ja cker welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef sjakie007 het volgende:
Lochem heeft ook stadsrechten.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Meddo het volgende:
Het is rustig in de Achterhoek.
* Heatseeker is ook trots dat Pietverdriet uit de achterhoek komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet stamt uit de achterhoek, en is daar trots op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |