mijn nick zonder s graagquote:
Oepsquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn nick zonder s graag
Achterhoek Arena en Nachtpracht kunnen ook wel worden toegevoegd in de OP
Dat kaartje is helemaal goed hoor, gemeentelijke herindelingenquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef Jojogirl het volgende:
Alleen jammer dat dat kaartje niet echt meer klopt qua gemeentes.
* Jojogirl is geboren in het mooiste stadje in de Achterhoek, Groenlo, en heeft er tot haar 18e gewoond.
ohquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:11 schreef Jojogirl het volgende:Groenlo heet geen Groenlo meer, maar Oost-Gelre
maar op die grenzen had ik me wel verkeken, die kloppen idd al
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ben vorig jaar wel geweest! Leuke sfeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ik ook op zondagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partij![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
daarom staat er op het kaartje ook /liemersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Adelante het volgende:
Zevenaar en Montferland behoren toch tot de Liemers, dus geen 8erhook?
tijd voor een inburgering dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb me altijd al afgevraagd waar dat nou ligt
ik dacht eerst dat "alle" boeren uit een achterhoek kwamen of zo![]()
Ik kan de OP niet meer bijwerkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
Ik ben bij zowel Daklozen, de UIftse kermis (de pol) als op Huntenpop te vindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |