Nee Doetinchem is achterhoek. Didam/zevenaar die kant op is liemers. ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Liemers )quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'STAD'?
Groenlo heeft al langer stadsrechten dan Terborg, Bredevoort trouwens ook, Doetinchem trouwens ook, Zutphen ook.
Doetinchem en omstreken is toch Liemers? Ik kan wel begrijpen dat ze graag bij de Achterhoek willen horen!![]()
De kleinste van Nederland.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:37 schreef whoops het volgende:
En zelfs Bronkhorst is een stad, in de achterhoek...
Gaanderenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:06 schreef Alaric het volgende:
Goh, een Achterhoek-topic! Gaanderen hier... al is er niet zoveel te beleven!Woon (nog) thuis, maar ben ook veel bij vrienden elders in het land! Ben meer fan van de grote stad, dus ben hier snel weg!
![]()
haha, ja preciesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
GaanderenLaten ze dat nieuwe station maar weer heel gauw de grond instampen
Ja cker welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef sjakie007 het volgende:
Lochem heeft ook stadsrechten.
En zo hoort hetquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Meddo het volgende:
Het is rustig in de Achterhoek.
* Heatseeker is ook trots dat Pietverdriet uit de achterhoek komt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet stamt uit de achterhoek, en is daar trots op
Warnsveldquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
* Heatseeker is ook trots dat Pietverdriet uit de achterhoek komt.
Maar waar precies?
Tja, geld gebrek hier ook aanwezig. Ik ga morgen naar Tilburg met mijn broer. Die heeft 2 kaartjes gewonnen voor een concert van normaal met in het voorprogramma de band zonder banaan. In 013.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik blijf thuis vanavond
Geld gebrek
Zeer tofquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tja, geld gebrek hier ook aanwezig. Ik ga morgen naar Tilburg met mijn broer. Die heeft 2 kaartjes gewonnen voor een concert van normaal met in het voorprogramma de band zonder banaan. In 013.![]()
Tofjes ik zal eens kijken of ik nog een gaatje in mijn bankrekening kan vinden voor de zwarte crossquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zeer tof
Ik zie Normaal pas weer op de Zwarte Cross
Boh Foi Toch opent de Zwarte Cross op zondag, direct daarna Normaal en aan het einde ergens Jovink
Ach, 15 euro voor een kaartje en dan nog 60 euro aan bier en etenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:42 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tofjes ik zal eens kijken of ik nog een gaatje in mijn bankrekening kan vinden voor de zwarte cross.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |