dat heb je ff mooi gezegd, zelf woon in in noordwijkerhout en daar zijn nog veel meer boeren. dat opgefockte gedrag in noordwijk is ook maar kut.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef TimMer1981 het volgende:
Ok, nu even realistisch. Ik woon nu al 25 jaar in Noordwijk, dus ik ken de ins en outs ondertussen wel.
Bloemenvelden en toeristen zijn irritant, strand is meestal overvol en de kroegen zijn maar tot 2 uur (!) open op zaterdag, zondag tot 1 uur (!). Daarnaast zijn de kroegen sowieso totaal oninteressant, omdat er alleen maar Breezahs en boeren rondlopen, de muziek shit is en de sfeer al helemaal. Daar bovenop is de helft van de mensen in de Bollenstreek gruwelijk irritant door opgefokt of arrogant gedrag.
De pluspunten: de boulevards zijn relaxed, strand is 's nachts erg relaxed (mits mooi weer) en de duinen en bossen zijn prachtig.
Al met al: de natuur en omgeving zijn relaxed, de rest is kut.
Tsja, vanuit Voorhout zit je in vijf minuten in Leiden, dan kun je het in ieder geval later maken dan in Noordwijk inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef TimMer1981 het volgende:
Ok, nu even realistisch. Ik woon nu al 25 jaar in Noordwijk, dus ik ken de ins en outs ondertussen wel.
Bloemenvelden en toeristen zijn irritant, strand is meestal overvol en de kroegen zijn maar tot 2 uur (!) open op zaterdag, zondag tot 1 uur (!). Daarnaast zijn de kroegen sowieso totaal oninteressant, omdat er alleen maar Breezahs en boeren rondlopen, de muziek shit is en de sfeer al helemaal. Daar bovenop is de helft van de mensen in de Bollenstreek gruwelijk irritant door opgefokt of arrogant gedrag.
De pluspunten: de boulevards zijn relaxed, strand is 's nachts erg relaxed (mits mooi weer) en de duinen en bossen zijn prachtig.
Al met al: de natuur en omgeving zijn relaxed, de rest is kut.
Over opgefokt gedrag gesproken, het helpt ook niet met al die Rijnsburgers en Katwijkers daar geloof ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:01 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat heb je ff mooi gezegd, zelf woon in in noordwijkerhout en daar zijn nog veel meer boeren. dat opgefockte gedrag in noordwijk is ook maar kut.
Persoonlijk heb ik geen last van die kroegen, noch in Noordwijk, nog in Leiden en omstreken. Ik ga sowieso niet naar de kroeg, ga alleen maar naar feesten, dus dat is sowieso altijd 6/7 uur.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, vanuit Voorhout zit je in vijf minuten in Leiden, dan kun je het in ieder geval later maken dan in Noordwijk inderdaad
wat ik me altijd afvraag, op die route, leiden richting haarlem, ligt ergens links op gegeven moment een terrein met allemaal lage bakstenen gebouwtjes, ik vraag me altijd af waar dat van/voor is, heeft iemand enig idee wat ik bedoelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef Lucille het volgende:
De bollenstreek is zeker een mooi stukje Nederland. Hoe kom je er? Neem bijvoorbeeld de trein, een groot deel van de bollenstreek ligt tussen Leiden en Haarlem.
Bunkers waarin allochtonen schuilen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ik me altijd afvraag, op die route, leiden richting haarlem, ligt ergens links op gegeven moment een terrein met allemaal lage bakstenen gebouwtjes, ik vraag me altijd af waar dat van/voor is, heeft iemand enig idee wat ik bedoel
volgens mij verderop, maar weet het even niet zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:46 schreef Tha_Flash het volgende:
Sassemer meld !!!!!
@ MissyMirjam : is dat met de trein ? ter hoogte van Oegstgeest ? dan is het misschien het MEOB
( Marine Electronisch en Optisch Bedrijf )
Voor of na de gevangenis ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
volgens mij verderop, maar weet het even niet zeker
Ik weet wat je bedoeld. Volgens mij zijn dat opslagbunkers van die fabriek die er staat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ik me altijd afvraag, op die route, leiden richting haarlem, ligt ergens links op gegeven moment een terrein met allemaal lage bakstenen gebouwtjes, ik vraag me altijd af waar dat van/voor is, heeft iemand enig idee wat ik bedoel
Dat is van Akzo Nobel, het zijn idd opslagbunkers en het gekleurde gebouw is een soort van uithangbord.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:57 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Volgens mij zijn dat opslagbunkers van die fabriek die er staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |