Voor lang haar hoef je niks te doen (behalve niet naar de kapper gaan), voor je kop kaalscheren is toch beduidend meer lef nodig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Ik was eerst ook een sletje van het "Ik wil langer haar topic".quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Donders. Hoe kan het zo zijn dat dit topic pas aan numero 2 toe is en dat het "ik wil langer haar" bij weet ik veel, 34 is ofzo??? Volgens mij moeten we een slogan verzinnen ofzo om zieltjes te winnen
Inderdaad. Als straks het gepeupel er ook mee gaat lopen haak ik af!quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:48 schreef Schorpioen het volgende:
Het moet wel een beetje exclusief blijven he!
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraalquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:07 schreef Italo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij lekker moet gaan slapen, zeikstraal![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 7 augustus 2006 03:09 schreef sig000 het volgende:
Dat moet ze steeds alleen, vandaar de wat verzuurde reacties.![]()
Eerlijk gezegd vind ik het beter bij je staan als het wat langer is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
Mijn porum tijdens het WK:
[afbeelding]
Ik heb het nu nog iets korter.
Mooie slogan: "Met kaal scoor je de vrouwen allemaal!"![]()
Waarom piep je wel anders als je later kaal wordt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Alleen paupers gaan niet naar een kapper
lekker goedkoop he?
![]()
straks ben je kaal als je oud bent...piep je wel anders!
Zonde van je koppie! Kaal
Nu nog even niet! toch?
Balen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:12 schreef Tali-banaan het volgende:
Probleem met je kop kaalscheren is dat je der wel een mooi hoofdhuidje voor nodig hebt he. Zelf heb ik last van Seborroisch eczeem (http://www.medicinfo.nl/%(...)8877-a1da7dd01bb1%7D). Niet in extreme mate ofzo, maar als ik mijn haar weg zou scheren, dan zou het wel zichtbaar en voelbaar zijn voor de rest. Af en toe een rode plek en een schilfertje enzo. Maarja, je hebt er wel speciale lotions voor enzo. Ik zie nog wel. Zolang ik niet écht kale plekken heb laat ik mijn haar d'er maar op zitten he
..'t is een begin...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:22 schreef Kindervriend het volgende:
Gisteren een Philips QC5050 gekocht, draadloos, dat wel.
[afbeelding]
Was 34,95 maar 't is tenminste een betere dan de Princess die ik had. Deze Philips hoeft trouwens niet geolied te worden. Top!
tja je zegt het zelf eigenlijk al.. het zou veel handiger zijn (en sowieso: gaver, stoerder, cooler, mega-er, vet-ter...enz. enz.)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:39 schreef Tali-banaan het volgende:
Ja anders gaat het eraf he. Ik ga niet haar over mijn schedel kammen wat denk je wel niet?
Ik denk dat het wel goed komt. Sowieso moet je hoofdhuid makkelijker te zijn behandelen als er geen haartjes in de weg zitten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |