abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40464405
* Webkim houdt wel van kale mannen met olijke koppen, zoals Cees Geel, Rob Kamphues en tv-kok Ainsly Harriot.

Hardloper.
IG @webkim
pi_40464901

Eddy Zoey met en zonder haar
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_40464961
Ik scheer m'n hoofd 1x per week met m'n tondeuse (stand 0)...

Eigenlijk is het na een paar dagen al weer te lang, wie heeft er tips, scheerapparaat of mesje of....??
pi_40465288
Nou dan zal ik er ook een bij zetten (nog niet echt een een vip maar wie weet komt dat nog, deze zag ik laatst...nieuwe speler van feyenoord, staat het ook goed vind ik

Gelukkig zonder haar
pi_40465468
ah. Stein Huysegems. Inderdaad, staat m goed
pi_40465813
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Italo het volgende:
Ik scheer m'n hoofd 1x per week met m'n tondeuse (stand 0)...

Eigenlijk is het na een paar dagen al weer te lang, wie heeft er tips, scheerapparaat of mesje of....??
Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40466158
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef elcastel het volgende:

[..]

Mach 3. Maar ook ik moet al vrij snel weer scheren hoor.
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)
Gelukkig zonder haar
pi_40467038
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:
Hier de plaatjes die ik op mijn computer heb staan.

Als ik naar sommige mensen kijk op de plaatjes kan ik ze niet eens voorstellen met haar. Of in ieder geval geen voorstelling maken hoe dat beter zou kunnen staan. (je zou het voor de grap natuurlijk op kunnen zoeken )

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijk Misschien is het wel leuk dat iedereen even een plaatje plaatst van zijn favoriete kale bekendheid, dan hebben we straks een hele collectie. Als er dan nog iemand een stomme opmerking maakt van: "je hoofd kaal scheren?! dat doe je toch niet?!", dan laat je ze even die pagina zien met deze knappe kale koppen van beroemdheden Er zit altijd wel iemand tussen die men een goede acteur vindt of een goede atleet!
Wentworth Miller
Fabio Cannavaro
Henrik Larsson
Fredrik Ljungberg
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:11 schreef Tali-banaan het volgende:

O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijk
Ziet er goed uit hoor
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40467347
ah kijk, het slaat aan

Bedankt hoor Noisekick Ik ben bezig met een grote galerie van bekende kale (of geschoren) mensen (inclusief diegenen die jullie nu opnoemen). Misschien leuk voor de openingspost van deel 3 ofzo
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:45:44 #160
80382 manny
30 is best veel
pi_40467489
3mm, al sinds een jaar of 15, soms iets langer, maar structureel kort
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_40467610
Deze kunnen er nog bij

Michael Owen:

David Beckham:

Ik ga ff verder denken wie er nog bij kan
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40467661
in de oorlog werden ze ook kaalgeschoren dus nee ik vind het niet mooi om te zien
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:54:19 #163
80382 manny
30 is best veel
pi_40467805
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:50 schreef zhe-devilll het volgende:
in de oorlog werden ze ook kaalgeschoren dus nee ik vind het niet mooi om te zien
in de oorlog hadden mensen ook kleren aan dus nee ik vind het niet mooi om te zien
pi_40467880
Ik vind alleen Michael Owen en die man van mevrouw Beckham niet kaal...

zal 'k meteen mezelf ff laten zien:

[ Bericht 31% gewijzigd door TeChNo2 op 04-08-2006 00:02:13 ]
Gelukkig zonder haar
pi_40468103
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind alleen Michael Owen en die man van mevrouw Beckham niet kaal...

Zo kaal genoeg?

Owen heeft het ook kaal gehad, ligt net aan de foto of het wat langer gemilimeterd is...

Goed zoeken dus

En Zidane en Ljungberg waren ook niet gladkaal op het overzichtje
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_40468202
David Beckham doe ik er niet bij, omdat die buzzcut een van zijn metroseksuele fratsen is. Hij heeft elke week weer wat anders, dus ik vind niet dat hij tussen de walk of fame van de kaalgeschoren celebs mag staan Michael Owen mag er van mij best tussen, maar dit is toch echt het hoogste standje van de tondeuse dat toegestaan is he... grrrrr
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:05:55 #167
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40468212
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:08 schreef TeChNo2 het volgende:
ik doe 't om de dag ...jij ? (of heb je dat al eens verteld ?)
Hangt van het weer en de huid af. 's Winters laat ik een stoppel staan, tot zeg maar standje 1. 's Zomers is het glad kaal en scheer ik het om de dag of twee dagen. Als het verbrand is wacht ik een paar dagen met scheren, anders trek ik de vellen eraf.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:06:45 #168
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_40468247
Kaal
Kort
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_40468893
Nou ik heb er al aardig wat verzameld. Het zijn er al bijna 40 Maar nu ga ik slapen! Adios
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:26:00 #170
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_40468908
Korter dan standje 2 doe ik niet .
pi_40470810
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 00:26 schreef Tiemie het volgende:

Korter dan standje 2 doe ik niet .
Staat goed.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:32:57 #172
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40471334
Mijn vriend heeft sinds een paar weken ook gemilimiteerd haar. Standje 1 van de tondeuse. Ik vind het .
Hij werd best wel kaal bovenop zijn hoofd, vandaar dat hij besloot het er dan maar helemaal af te doen.
Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:06:13 #173
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40471725
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:32 schreef MaLo het volgende:
Mijn vriend heeft sinds een paar weken ook gemilimiteerd haar. Standje 1 van de tondeuse. Ik vind het .
Hij werd best wel kaal bovenop zijn hoofd, vandaar dat hij besloot het er dan maar helemaal af te doen.
Ik vind (bijna) kaalgeschoren een heel stuk beter staan dan van die mensen die krampachtig proberen met een lok hun kalende hoofd te bedekken .
Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..

Ben in 1 maand tijd van haar tot op mijn schouders naar de milimeters gegaan.. kun je nagaan.. ik had ook dat kaalheid in de familie zit.. op 21e al zo kaal als maar zijn kan... en het wordt nog steeds erger..

helemaal glad mag niet van m'n vriendin.. dunno why btw.. maar altijd standje 1 op de tondeuse.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:12:58 #174
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40471815
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:06 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat is ook een besef wat moet komen bij mensen hoor..... onderschat dat niet.. het is best een grote stap. Ik weet dat ik er ook lang over gedaan heb toen..

Ben in 1 maand tijd van haar tot op mijn schouders naar de milimeters gegaan.. kun je nagaan.. ik had ook dat kaalheid in de familie zit.. op 21e al zo kaal als maar zijn kan... en het wordt nog steeds erger..

helemaal glad mag niet van m'n vriendin.. dunno why btw.. maar altijd standje 1 op de tondeuse.
Ja, dat is ook wel zo. Het scheelt dat mijn vriend vroegah gabber was, en dus al eerder een millimeterkapsel had gehad. Hij wist dat het hem wel stond.

Helemaal glad vind ik ook niet zo mooi. Ik hou niet zo van dat geglim.
Heeeeeeeeeeeel korte stekeltjes . Die aaien zo lekker .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:52:00 #175
80382 manny
30 is best veel
pi_40473666
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 00:05 schreef Tali-banaan het volgende:

David Beckham doe ik er niet bij, omdat die buzzcut een van zijn metroseksuele fratsen is. Hij heeft elke week weer wat anders, dus ik vind niet dat hij tussen de walk of fame van de kaalgeschoren celebs mag staan
Heeft die gast trouwens een haargroei van 5cm per week ofzo, ik zie em helemaal kaal en 3 weken later loopt ie met een bos krullen waar Gullit in zijn beste dagen jaloers op zou zijn...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')