Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
Zullen wel weer van die burgerlijke politiek correcte mensen zijn, die alles meteen in een hokje willen stoppen en je meteen denken te kennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef TeChNo2 het volgende:
wat heeft een kale kop nou weer met "low-life" te maken...nah jaa
nauwelijks... ik krijg eigenlijk alleen commentaar als ik het een paar dagen niet heb geschoren... zo van "hee je moet je hoofd scheren"... nu is iedereen er bij mij wel aan gewend... maar de eerste keer ook geen negatieve reacties gehad eigenlijk...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:02 schreef eL. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij toch ook wel eens iets hoort ? Mijn moeder is er trouwens ook niet gelukkig van hoor, maar da's meer smaak dan stempel. Sowieso een hoop mensen zien toch liever haar, behalve mensen die er verstand van hebben natuurlijk..
Dat is inderdaad wel simpeler en makkelijker...maar 'echt" geschoren voelt zo veel gaver aan...quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik blijf erbij, gewoon ouderwets de tondeuse erover ipv moeilijk doen met een scheermes.
haha ja een zonnetje..bruin kleurtje...verder...he-le-maal niets ! (ook niet 1 mm)quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:37 schreef Atuniel het volgende:
Tsja met dit weer moet je gewoon wat op je hoofd hebben.
1 mm bij mij, al jaren.
Volgen. Maar nu effe niet.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, tochquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef Dauthi het volgende:
En op de een of andere manier is het afentoe ook een beetje ongelijk. lijkt het net alsof je niet met de tondeuse over je kop bent gegaan, op dat plekje echt super vaag
quote:Op maandag 17 juli 2006 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
This thread is worthless without pics.
Neequote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
Nah dat zou betekenen dat ik het iedere dag moet scheren. Ik scheer me gewoon slechts 2x per week, dan ga ik me kop echt niet iedere dag scheren.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:06 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
heb ik nooit...tip: gebruik een mach3 ipv de tondeuse, dan heb je dat "ongelijke" ook nooit meer (anders zou het topic ook wel "Hoofd millimeteren" heten, toch
En zie je niet alle dames willen het glad hebbenquote:
Nee, dat is het niet, met een scheermesje krijg je zo'n supergladde glimmende kopquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:26 schreef Dauthi het volgende:
En zie je niet alle dames willen het glad hebben
Besides als ik het glad scheer hoef ik niet meer uit te gaan want dan kom ik nergens meer binnen omdat ik er dan meteen uit zie als een of andere vage skinhead
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:32 schreef pieter39 het volgende:
jij heb het ge milimeterd ,is dat fijner???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |