Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Balen...want anders ?
![]()
[..]
..'t is een begin...![]()
![]()
ach wat is nou 6mm meer of minderquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:13 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Een begin? Spannender dan dit wordt het niet hoor.
Ik ga me heus niet helemaal kaal scheren... Ik ben 20 jaar man! Kom nou! Gewoon 6 mm, da's mooi zat.
Nee hoor (alleen jou), zoals je zelf al eerder zei: 't moet wel een beetje bijzonder blijvenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:27 schreef Tali-banaan het volgende:
Techno wil volgens mij iedereen kaal hebben hiero
jeps, maar veel mensen (ik niet) vinden millimeteren ook kaal... eigenlijk zou er een topic "hoofd millimeteren" moeten bijkomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:02 schreef elcastel het volgende:
Het topic gaat toch (eigenlijk) over KAAL scheren ?
ach ik vind het best maarre die watjes met opzetkammetjes maken maar een eigen topic-je, dat zijn tenslotte eigenlijk hippiesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:05 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik stel voor om er het kaal- en korthaartopic van te maken... maar dan moeten sommigen er wel wat flexibeler omgaan met kortgeschoren mensenHet is ook zo dat mensen met gemillimeterd haar ook best wel kaal willen proberen (sommigen dan). Maarja das mijn mening
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:44 schreef Italo het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook niet bij de beste kale vrienden club![]()
Optiefen, boer![]()
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Ik ben alweer een gel-gebruiker!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:53 schreef TeChNo2 het volgende:
ach met wat hulp van jou... (enne meneer banaan niet te vergeten)
Daar zijn kloons voor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:52 schreef DennisMoore het volgende:
Als elcastel en TeChNo2 met z'n tweeën een topic kunnen vullen....
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Alleen de nek is wat lastig... laat ik soms effe doen door een huisgenoot.
Precies. Vaak heel dun, maar die groeien nét een andere richt op ofzo, lastig te raken met de tondeuse als je het zelf doet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:23 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Echt veel mannen hebben altijd nog links of rechts in de nek wat haartjes![]()
Tondeuse stand 0 (ofwel zonder opzetstuk), badkamermat aan de kant, verlengsnoer en tondeuse aansluiten (want geen stopcontact in de badkamer), shirt hou ik aan (kriebelt weer wat minder, shirt wel goed uitschudden/kloppen nadien).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:28 schreef Kindervriend het volgende:
Wat is jullie ritueel trouwens? En dan vraag ik dat vooral aan de millimeteraars in dit topic.![]()
Daarnaast volgt zo'n Gilette Venus de contouren van je hoofd ook perfect. Zelfs als je het "blind" scheert.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef eL. het volgende:
[..]
Lijkt me een eng ding, kun je weer opnieuw leren scheren, met een 'traditioneel' scheermes heb je toch al wat feeling opgebouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |