Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Dan heb ik je vast wel eens gezien in de Muppies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Messenga het volgende:
Jahaa, deze stad verdient ook een topic.
-Blaat-
Ik ga er vrij vaak heen in het weekend. Ben altijd wel te vinden in Café Murphy's of de Luxor.
-Blaat-
Meer mensen die er ook wel eens komen?![]()
Ik woon zelf overigens in Bathmen, dat terzijde.
Wel in Murphysquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)quote:
Geen pasje, nog geen 18quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef Woldo het volgende:
Niet daar kijken, maar ben er vanavond wel.
Haha kan ookquote:
Huis van de Stad vind ik wel goed in de omgeving passen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.
Ik ben er vrijdag na de wedstrijd geweest, maar toen hing er iets te hoog John/Rebecca sfeertje
Thans hot in Deventer, de keuze voor een nieuw stadskantoor
http://www.destentor.nl/extra/stadskantoordeventer/
![]()
ikke! Met me huisgenootjes samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamenquote:
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamen
Wil ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken dan
Nouja, als het al te druk is ga ik wel gewoon weer naar huis, woon er 1 minuut vandaan
Ga verhuizen danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wil ik ook
Ik moet elke keer als ik naar Deventer wil 10 km fietsen.
Waar woon je ergens dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ga verhuizen danHier in de straat komen regelmatig kamers vrij
![]()
Als je op de Brink langs de rechterkant van het Historisch Museum loopt, doorloopt tot aan de tapasbar in de Polstraat en dan de straat rechtsquote:
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ga verhuizen danHier in de straat komen regelmatig kamers vrij
![]()
wie zit er dan ook in Holten op schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |