Nou, er is iets met mij aan de hand dat ik in Aalten niet hardop durf te zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:07 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Pak een terrasje en een biertje, en wees creatief met het vrouwelijk volk![]()
De SGP zit hier niet hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 15:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, er is iets met mij aan de hand dat ik in Aalten niet hardop durf te zeggen![]()
![]()
Idd.. Krijgen ze ruzie in de partij, zetten ze zonder reden 3 wethouders af omdat iedereen ineens wethouder wil zijn.. Ostendorp had ook nog beraamd om Berghoef weg te werken, maar die blijft zitten. En met de kerntakendiscussie is de burger hier weer de dupe van.quote:
Rechtse mensen weten wel vaker niet waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:56 schreef WeebI het volgende:
Geen flauw idee wat je lult knul
mbo he
Ach, bij leuven lap je ook 1,50 voor een glasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef WeebI het volgende:
dat bier daar is teringduur
en toch kom ik
lief, noh?
Speculatiesquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef L4mpje het volgende:
Wat nou Afrika redden, je wil gewoon een keer optreden
quote:
liefquote:
Neen.quote:
anders niet?quote:
Neu, het regent een beetje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Stormt het in Aalten ook zo hard?
Ik kom waarschijnlijk niet eens meer thuis vanuit Enschede, alle treinen zijn gestopt met rijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |