Magistratenveld, recht tegenover de ingang van de Heemgaard, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Woon je in Rakkersveld ofzo?
En ach, ik had op een christelijke basisschool gezeten, hier viel de godsdienst mee. Al snap ik wel dat het een bezwaar was.
Kleine wereld, dan kan ik in 10 minuutjes lopen al bij je huis zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Magistratenveld, recht tegenover de ingang van de Heemgaard, zeg maar.
Je drinkt bier en luistert Drum and Bass. Dan had ik het toch slechter kunnen treffen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kleine wereld, dan kan ik in 10 minuutjes lopen al bij je huis zijn.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Je drinkt bier en luistert Drum and Bass. Dan had ik het toch slechter kunnen treffen.
Ik ben geen uitbundig DnB-fan maar ik kan het beter waarderen dan de meeste muziekstromingen. Zelf ben ik meer van de wat rustigere electro en ambient, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Insgelijks, als het voor jou ook enigsinds opgaat.
We gaan iets te offtopic, maar electro en ambient heb ik ook veel geluisterd. Met name ambient met een dikke J in de tuin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben geen uitbundig DnB-fan maar ik kan het beter waarderen dan de meeste muziekstromingen. Zelf ben ik meer van de wat rustigere electro en ambient, zeg maar.
Betreffende het bier: 'ja'.
Té schaars ja, wat dat betreft zet Apeldoorn zich niet echt op de kaart, toch wel zonde. Er zijn sowieso weinig alternatieven in de buurt, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:11 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
We gaan iets te offtopic, maar electro en ambient heb ik ook veel geluisterd. Met name ambient met een dikke J in de tuin.
Verder zin er op de first floor in Apeldoorn (onder de lasergame) wel eens alternatieve feesten. Verder onderin de gigant, maar dat is schaars.
Vroeger ging ik wel eens naar het Burgerweeshuis in Deventer naar underground techno feestjes.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Té schaars ja, wat dat betreft zet Apeldoorn zich niet echt op de kaart, toch wel zonde. Er zijn sowieso weinig alternatieven in de buurt, voor zover ik weet.
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezienquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mijn zusje zat een tijdje op het Edison. Zelf zat ik op de Heemgaard, wel een aardige school.
Ik kom van hetzelfde jaar, dus die kans is redelijk tot zeer groot aanwezig, me dunkt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezien.
Edison zegt me niets. Is dat een nieuwe (na 1990quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er worden er 2 genoemd. Ik zat op het Edison. Mijn naam staat nog op het raam boven de ingang.
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook op gezeten. Ben zelf van '85 dus misschien heb ik je er wel eens gezien.
Heb zelf ook op de Heemgaard gezeten, maar sinds de verbouwing van 4 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. Ben er gelukkig al 3 jaar vanaf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
De Heemgaard bedoel ik dusWat een suffe zooi
![]()
Ik al 5 jaar, was de verbouwing voor. Al vind ik het niet zo verpauperd hoor, ben naar de opendag geweest met mn zusje (van 11) en toen kwam ik mijn oud-leraren weer tegen. Vond er niet zoveel veranderd, behalve het gebouw dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:21 schreef dramslag het volgende:
[..]
Heb zelf ook op de Heemgaard gezeten, maar sinds de verbouwing van 4 jaar geleden is het hard achteruit gegaan. Ben er gelukkig al 3 jaar vanaf.
De noodlokalen zijn gelukkig weggehaald. Daar had ik altijd frans en slechte herinneringen aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:23 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik al 5 jaar, was de verbouwing voor. Al vind ik het niet zo verpauperd hoor, ben naar de opendag geweest met mn zusje (van 11) en toen kwam ik mijn oud-leraren weer tegen. Vond er niet zoveel veranderd, behalve het gebouw dan.
Die prestige ging er na een tijdje wel vanaf. Er waren allerlei plannen voor een mega-bioscoop en van dattum. De hype is sowieso een beetje doodgebloedt volgens mij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:24 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Het laatste prestige-project van de gemeente Apeldoorn.
Kosten: 70 miljoen euro.
Van die trieste pubertjes gaan altijd in de pauze stiekem 'smoken' in onze straat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:29 schreef dramslag het volgende:
[..]
De noodlokalen zijn gelukkig weggehaald. Daar had ik altijd frans en slechte herinneringen aan.
Qua lesuitval en begeleiding is het bij mij vanaf de brugklas wel verslechterd.
Maar ben er dus al een tijdje vanaf, dus weet niet precies hoe het er nu aan toe gaat.
Je komt me niet echt bekend voorquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Misschien ken je mij of mn broertje (Freek). Die is 2 jaar jonger dan ik. Kijk maar in mn fotoboek, misschien zegt het je wat.
Ja die ken ik, heeft ook een zusje toch? Linda?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:58 schreef Party_P het volgende:
Lol, allemaal fokkers uit de maten. Zuid hier, tegenover malkander
@ Sapstengel...
Trommelaarshoeve, ken je toevallig een ene rene?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |