Ja, maar pas volgend jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef wonderer het volgende:
Wordt er van die code nou ook een overrated film gemaakt?
en eerst betalen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef error het volgende:
Ja, maar pas volgend jaar
code: ja, dat ligt aan jou. laat maar weten!
Ja we willen natuurlijk geen B-film!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en eerst betalen!![]()
code: ok, mijn mensen bellen met jouw mensen en dan komt het helemaal goed! *padi-pasje zoek*
Nee we willen natuurlijk wel kwaliteit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef error het volgende:
Ja we willen natuurlijk geen B-film!
code: prima! ik zal mijn mensen vast instrueren
Pete is zo'n beetje de gewoonste persoon in het Engelse BB-gebeurenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Jezus Christus!!
Eén dingetje nog!BB in Engeland
![]()
http://caesu.nl-web.com/weblog/bb7uk/tourettepete3/
Dat ben je inderdaadquote:
Told you soquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. die rijen voor de arena op het nieuws!Stelletje gekken om al zo vroeg te gaan gaan staan voor Robbie...
Ik ga morgen ..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Told you soen het word in het weekend alleen maar erger
Good luckquote:
Dat is vast net zo vunzig als dat het klinkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wonderer en ik zijn elkaar online aan het verwennen
Uh huhquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is vast net zo vunzig als dat het klinkt..
Nee hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Voetbal
Musicals
Robbie Williams
Wat is dit mensen? Ik dacht dat homo's gesofistikeerde mensen waren met een uiterst verfijnde smaak. Jullie stellen me teleur.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
hier ben ik al, en volgens mij komt ik als geroepen![]()
Vanitas hulpdesk at the rescue:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
ja en dan wordt ik ook meteen weer gestraft voor mijn grote mond en neem ik de PC problemen ook al mee naar huis![]()
en in plaats van alleen even op reset te drukken werkt dat kreng dus ruim 15 minuten tegen om mij weer up and running te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |