Ja, maar pas volgend jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:49 schreef wonderer het volgende:
Wordt er van die code nou ook een overrated film gemaakt?
en eerst betalen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:58 schreef error het volgende:
Ja, maar pas volgend jaar
code: ja, dat ligt aan jou. laat maar weten!
Ja we willen natuurlijk geen B-film!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en eerst betalen!![]()
code: ok, mijn mensen bellen met jouw mensen en dan komt het helemaal goed! *padi-pasje zoek*
Nee we willen natuurlijk wel kwaliteit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:03 schreef error het volgende:
Ja we willen natuurlijk geen B-film!
code: prima! ik zal mijn mensen vast instrueren
Pete is zo'n beetje de gewoonste persoon in het Engelse BB-gebeurenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Jezus Christus!!
Eén dingetje nog!BB in Engeland
![]()
http://caesu.nl-web.com/weblog/bb7uk/tourettepete3/
Dat ben je inderdaadquote:
Told you soquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:54 schreef Vlarp het volgende:
O my god.. die rijen voor de arena op het nieuws!Stelletje gekken om al zo vroeg te gaan gaan staan voor Robbie...
Ik ga morgen ..quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Told you soen het word in het weekend alleen maar erger
Good luckquote:
Dat is vast net zo vunzig als dat het klinkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wonderer en ik zijn elkaar online aan het verwennen
Uh huhquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is vast net zo vunzig als dat het klinkt..
Nee hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Voetbal
Musicals
Robbie Williams
Wat is dit mensen? Ik dacht dat homo's gesofistikeerde mensen waren met een uiterst verfijnde smaak. Jullie stellen me teleur.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor
hier ben ik al, en volgens mij komt ik als geroepen![]()
Vanitas hulpdesk at the rescue:quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
ja en dan wordt ik ook meteen weer gestraft voor mijn grote mond en neem ik de PC problemen ook al mee naar huis![]()
en in plaats van alleen even op reset te drukken werkt dat kreng dus ruim 15 minuten tegen om mij weer up and running te krijgen
nou thuis doet die machine braaf wat ik wil hoor, hooguit af en toe een eigen willetje net als de baas dus dat mag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vanitas hulpdesk at the rescue:
pak een hele grote bijl en leef je uit op dat ding
en schaf een Amiga aan.
Klaar.
ah ben dus niet de enige met dat probleemquote:
Nu weer wel ja.quote:
nee ik lig er ook weer uit....quote:
Ik weet niet precies waar je 't over hebt, maar ik geloof ook dat ik dat niet wil.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:35 schreef Stroekie het volgende:
en dan lopen die lui van systeembeheer ook nog in zo'n oranje shirt, en zit ik tussen hele lieve collega's en zo, maar dan moeten ze niet dat AH lied gaan zingen over die stomme pluizenbollen
Ja de strijd tegen deze massa hysterie wordt steeds zwaarderquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar je 't over hebt, maar ik geloof ook dat ik dat niet wil.
Ja dank jequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Marketing mensen moeten leven (als kasplantjes danwel)
There is a god.quote:
Ík heb echt een bloedige hekel aan het penetrante hol geblaat van het hele marketing gebeuren.quote:
Je bent nu aan het zeggen wat ik meemaak, does nie zo eng!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
God straft idd onmiddelijk als je ineens de MSn hebt van een jongen die je al een tijd kent en die best sexy is en die ineens intersse toont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |