http://caesu.nl-web.com/weblog/bb7uk/shahbazinterview/quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
een stoel heeft 4 poten dat is zijn geluk
want had ie er 3 nou dan was het een kruk
right mr crabs?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
http://caesu.nl-web.com/weblog/bb7uk/shahbazinterview/
Nou doehoeeeeiiiiiiiiiiiiiii
*tam*tadam*tadadadadadam*tam*tadam*tadadadadadam*tam*tam*
Zie link van Wax.quote:
Dat was ik idd ook. Ben gewoon gaan slapen en ik denk ik merk 't wel als de telefoon gaat. En ineens om 01:15 werd ik wakker van de telefoon, lag al half in comaquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd of hij ook daadwerkelijk belt.
Ja dat dacht ik ook, maar i.p.darvan zie ik een of andere stumper zielig acterend en dramatiserend voor een camera de aandacht trekkenquote:
Mogguhquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd Erikquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:44 schreef Tha_Erik het volgende:
He, ik heb ook iets toe te voegen. Ik heb mijn schooljaar namelijk gehaald. En het was wel even spannend met punten ophalen. Geschuif met vakken, om uiteindelijk op het randje over te kunnen
.
Ja, er wordt al teveel "gediscussieerd".quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Op de radio was een discussie over Freedom of Speech en de pledge of alliance (ofzo), met dat in god we trust enzo. Toch maar snel uitgezet.
én permban: doodverwensing!quote:
toch pas nadat een ieder hier de grafrede heeft uitgesproken zover zijn/haar fok herinneringenquote:
permban is goed!quote:
Op 21 juni , om zes uur 's middags, heeft de grootste levende topic opgehouden te denken. Nauwelijks twee minuten alleen gelaten, vonden wij het bij het binnenkomen rustig ingesluimerd – maar voor altijd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch pas nadat een ieder hier de grafrede heeft uitgesproken zover zijn/haar fok herinneringen![]()
bron?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef error het volgende:
permban is goed!
code: ik heb toch geen padi gedaan
bronquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
bron? [afbeelding]
code: pluisje! volgende keer sleep ik je mee!
onbetrouwbare bronquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:55 schreef error het volgende:
bron
code: pluisje vond het niets en is halverwege gestopt
Ik heb wél een banaan-hangwagenquote:
Maar het staat toch op internet? En dan is het waarquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
onbetrouwbare bron
code: OMG! je kan toch wel iehiets?! ... nu kunnen we niet samen de diepte in![]()
Ik geloof het pas als het in de Telegraaf staat!quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:08 schreef error het volgende:
Maar het staat toch op internet? En dan is het waar
code: nee je gaat maar lekker met B. dan ga ik leuke dingen doen
yep, die met dat mongooltje op het dashboardquote:
De telegraaf is oude mediaquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het in de Telegraaf staat!
code: maar, maar, maar, dan ben jij de enige zonder padi-pasje! Najah, dan gaan wij 's avonds wel bubbelen!
owquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef error het volgende:
De telegraaf is oude media![]()
code: bubbelen is beter! wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |