Amstel is een beertender-merk en Dommelsch is een perfectdraft-merk. Dat klopt dan toch niet? Hoe kan dit? En smaakt het bier wel goed? Ik dacht dat amstel alleen maar in 4-liter fusten kwam?quote:Geschikt voor alle standaard 5-Liter fusten: o.a. Grolsch, Dommelsch, Jupiler, Amstel, Hertog Jan, Warsteiner etc.
Als je zelf zo'n 5 liter blik koelt in de koelkast komt het op hetzelfde neer. Het enige voordeel hiervan is dat het blik bij gebruik koel blijft... Het is dus geen echt tapbier...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef rashudo het volgende:
Dus het is minder lekker dan de beertender / perfectdraft?
Ik vind tappen of bier vanuit een vaatje laten stromen ook nogal een verschil. Ik zou dit dus ook gewoon lekker laten staan en dan gewoon een kratje bier koud leggen, of een Beertender/Perfectdraft kopen, als TS graag wil tappen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef Falcone het volgende:
[..]
Als je zelf zo'n 5 liter blik koelt in de koelkast komt het op hetzelfde neer. Het enige voordeel hiervan is dat het blik bij gebruik koel blijft... Het is dus geen echt tapbier...
TS wil graag tappen maar vind de beertender / perfectdraft net iets te prijzigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind tappen of bier vanuit een vaatje laten stromen ook nogal een verschil. Ik zou dit dus ook gewoon lekker laten staan en dan gewoon een kratje bier koud leggen, of een Beertender/Perfectdraft kopen, als TS graag wil tappen.
Vind dit ding er eigenlijk niet echt mooi eruit zien. En voor die 5-6 tientjes meer heb je ook iets meer kwaliteit denk ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef rashudo het volgende:
[..]
TS wil graag tappen maar vind de beertender / perfectdraft net iets te prijzig![]()
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind tappen of bier vanuit een vaatje laten stromen ook nogal een verschil. Ik zou dit dus ook gewoon lekker laten staan en dan gewoon een kratje bier koud leggen, of een Beertender/Perfectdraft kopen, als TS graag wil tappen.
heeft iemand eigenlijk enig idee waar deze in Nederland verkrijgbaar is? Want die Wunderbar kan inderdaad gewoon de fustjes van zowel de Beertender als de PerfectDraft aan, en werkt wél als een tapsysteem heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:19 schreef Yildiz het volgende:
Ik zag pas in de Makro voor 100 euro ook iets staan van het type / merk Wunderbär.
Kon alle standaarden aan, wel handig.
Nooit?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:30 schreef PKfotografie het volgende:
iemand een idee wanneer de bier prijs per liter gelijk komt te staan?
Ontopic: Hier gaan gewoon die 5 liter vaatjes in waar al een tapkraantje ingebouwd zit. Niet tappen dus, maar gewoon je glas vol laten stromen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef Falcone het volgende:
[..]
Daar geef ik je helemaal gelijk inZou zelf dit apparaat dan ook niet kopen... Maar ts had het over de smaak en die is hetzelfde als uit een normaal blik. Je hebt dus geen smaakvoordeel boven flesjes/blikjes. Een voordeel dat de beertender Perfect Draft wel heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |