Ik ben erquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:56 schreef portie het volgende:
Wo, 11/11/09
20.30 uur
MEW
Melkweg Oude Zaal
Nederland
you've got a PMquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:14 schreef AndyKaufman het volgende:
Is het hele album nou uitgelekt? Ik kan alleen de eerste vijf vinden
October 28th – Grünspan (Hamburg, Germany)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:04 schreef portie het volgende:
Album is gelekt![]()
[..]
zelf Ben ik nog bezig met een eerste luisterbeurt maar tot nu toe zeer tevreden.
Ook zijn er wat Europese concertdata bekendgemaakt via niet officiele wegen. Helaas nog geen 1 in Nederland.
28 Oktober Hamburg
29 Oktober Berlin
30 Oktober Köln
5 November Glasgow
6 November Manchester
7 November Leeds
10 November London
12 November Parijs
daar kan ik maar 1 ding op bedenken ...quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:20 schreef Lotte. het volgende:
Het nieuwe album is heel gaaaaaf. Repeaterbeater, Sometimes life isnt easy en Hawaii zijn favoriet. Sowieso ga ik 't album nog kopen om het foeilelijke artwork
Pas gezien op Roskilde en bij de Secret Showcase in Kopenhagen. Was retegoed XD Donderdag in LondenEn dan nog Beatday en de Melkweg en vast ook nog wel een keer in het buitenland
mew mew mew meeewww!
Als je kan urarren staat er een link in je inboxquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm ik heb alleen nog maar de EP gevonden op internet..
handige linkquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:21 schreef Gubbe85 het volgende:
oninspiratieloos.nl/music
invullen en hoppatee
Morgenavond al (weer)quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:11 schreef portie het volgende:
[..]
daar kan ik maar 1 ding op bedenken ...
Ik ben echt helemaal gek op sometimes life isn't easy! Live ook zo gaaf. Wie gaan er allemaal op 11/11? In Londen waren ze wederom fantastischquote:Op maandag 20 juli 2009 13:11 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vind het nummer Beach mooi!
Lekker relaxed is dat refrein
quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef ShiroYasha het volgende:
* ShiroYasha dacht aan;
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |