abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41369974
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Lieke_K het volgende:

[..]
Vond het over het geheel genomen niet echt een boeiend optreden, maar er zaten zeker wel hoogtepunten in! Alleen te weinig.
wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?
pi_41394146
Heb de band gezien op lowlands, vond ze toen niet zo tof als in maart in de Melkweg. al met al toch langzaam wel een van mijn favorieten aan het worden!!
pi_41403600
hoe spreek je Mew nou precies uit? Want ik zie mezelf al bij de platenzaak niet uit mn woorden komen voor een verkoper die nog nooit van Mew heeft gehoord?
GEwoon als mieuw uitspreken?
pi_41405989
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 19:52 schreef Echoes het volgende:
hoe spreek je Mew nou precies uit? Want ik zie mezelf al bij de platenzaak niet uit mn woorden komen voor een verkoper die nog nooit van Mew heeft gehoord?
GEwoon als mieuw uitspreken?
Net als "New" , maar dan met een M
Dus zoiets als: Mjoew
pi_41764848
yoyo mensen vond een zeer leuk bandprofiel op internet met een interview van lowlands
met de drummer van mew
echt super.........check it out
http://www.jimmyalter.nl/chato/band/home.php?bandIDtemp=92
pi_41947246
Wayo, gisteren is de re-release van hun debuutalbum "A triumph for man" uitgekomen. Yay!
pi_41958345
re-release? ik zal hem es downloaden
pi_41989387
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef Echoes het volgende:
wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?
Euhm, nee. Dat de live-uitvoering echt iets toevoegt, het nummer iets extra's geeft. Maar misschien is het wel zo dat je van nummers die je bij voorbaat al beter vond ook een betere 'live-ervaring' hebt...
Zo vond ik 156 live echt een toegevoegde waarde hebben, maar vond ik dat sowieso al een supernummer.

ik had eerder al een wat beter antwoord getypt, maar toen lag fok er uit... dus.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_42003901
Ik vind de cover wel wat hebben eigenlijk

Ik ken ze nu een paar maanden en ik vind 't echt geniaal. Frengers vind ik toch iets beter dan And The Glass Handed Kites, al klinken Apocalypso, Special en Zookeeper's Boy wel ubertof zo achter elkaar.
Ik was bijna speciaal voor Mew naar Lowlands gegaan
Wiiiii! (0738 8269 9873 0393 ^^)
Lestèfem!
pi_42012500
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef Taell het volgende:
Ik was bijna speciaal voor Mew naar Lowlands gegaan
Ohhh dat valt nog mee
pi_42025219
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:57 schreef Lotte. het volgende:

[..]

Ohhh dat valt nog mee
Hoe bedoel je?
Lestèfem!
pi_42041071
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:13 schreef Taell het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Zeker weten dat je dit wilt horen?

Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.
pi_42043639
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:

[..]

Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_42064161
Enne... mag je nu al bij ze op de koffie komen
pi_42067018
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:

[..]

Oh mijn god
Da's echt wel heel erg tof, nu móeten ze je wel herkennen

Welke was 't beste optreden van de 3 trouwens?
Lestèfem!
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:47:58 #41
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_42068470
zeker leuke band... als het uit de studio komt. Op lowlands vond ik ze zwaar tegenvallen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 09:38:54 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_42070318
Als je nou eens in de OP een linkje zet naar:

http://www.purevolume.com/mew

of

http://www.purevolume.com/mew

Dan kan iedereen meteen luisteren
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_42077313
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Taell het volgende:

[..]

Oh mijn god
Da's echt wel heel erg tof, nu móeten ze je wel herkennen

Welke was 't beste optreden van de 3 trouwens?
Nee! Ze herkennen me nog steeds niet! De keyboardist (geen officieel bandlid) herkende wel een vriend van me, in Kopenhagen, dat was tof.

Het beste optreden was pukkelpop. Op wat vreemde mensen in het publiek na, was de sfeer fantastisch. Ook de visuals waren onwijs goed te zien en zo, wat op Lowlands en in Kopenhagen niet zo was. Wow. Ja pukkelpop was echt de allerbeste (L) Als ik eraan denk ben ik nog steeds stunned!
pi_42085999
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Lotte. het volgende:

[..]

Nee! Ze herkennen me nog steeds niet! De keyboardist (geen officieel bandlid) herkende wel een vriend van me, in Kopenhagen, dat was tof.

Het beste optreden was pukkelpop. Op wat vreemde mensen in het publiek na, was de sfeer fantastisch. Ook de visuals waren onwijs goed te zien en zo, wat op Lowlands en in Kopenhagen niet zo was. Wow. Ja pukkelpop was echt de allerbeste (L) Als ik eraan denk ben ik nog steeds stunned!
Da's wel koel inderdaad

Hmmmmmm...mja, volgend jaar móet ik ze gewoon zien, ik ga sowieso naar Lowlands of Pukkelpop, want Pinkpop en Werchter ben ik al geweest...dus maar hopen dat ze dan weer naar één van die twee (of allebei) komen
Lestèfem!
pi_45276927
ik vond Mew op lowlands echt goed!! maar goed, ik heb verder dan ook geen vergelijkingsmateriaal.. maar ik wil ze zeker nog vaker zien hoor! de beste nummers van Mew vind ik Chinaberry Tree , Why Are You Looking Grave?, Special en The Zookeper's Boy. heerlijk relaxte muziek waar ik wel uren naar kan luisteren! <3
pi_45277253
Geen favoriete nummers op het vorige album? Die is namelijk echt beter hoor (vind ik dan)
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_45277475
die heb ik eigenlijk nog niet zo heel vaak geluisterd..
zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen!
pi_45277967
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef Duizendpootje het volgende:
die heb ik eigenlijk nog niet zo heel vaak geluisterd..
zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen!
Van Frengers vind ik persoonlijk 156, Snow Brigade, Behind The Drapes en Am I Wry? No toch wel het leukst. En inderdaad ook wel beter dan het laatste album, maar dat is misschien een kwestie van smaak. Alleen wat ik erg vreemd vond, was dat Frengers in de CD-winkel duurder was dan And The Glass Handed Kites. Alhoewel, was bij Kroese, die veranderen volgens mij iedere dag de prijzen...

Bedankt voor het kickje trouwens, ben maar weer eens gaan luisteren, was toch weer een tijdje geleden!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_45278143
Ik ken alleen Zookeepers boy.. Die is wel leuk, maar de rest ken ik niet. Lijkt dat erop?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:03:10 #50
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_45278193
Heb ze vorig jaar live gezien in de Melkweg in Amsterdam. Steengoeie live performance.

mijn favo's
- Snow Brigade
- Apocalypso
- Special
- She Spider
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')