wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:37 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Vond het over het geheel genomen niet echt een boeiend optreden, maar er zaten zeker wel hoogtepunten in!Alleen te weinig.
![]()
Net als "New" , maar dan met een Mquote:Op vrijdag 1 september 2006 19:52 schreef Echoes het volgende:
hoe spreek je Mew nou precies uit? Want ik zie mezelf al bij de platenzaak niet uit mn woorden komen voor een verkoper die nog nooit van Mew heeft gehoord?
GEwoon als mieuw uitspreken?
Euhm, nee. Dat de live-uitvoering echt iets toevoegt, het nummer iets extra's geeft. Maar misschien is het wel zo dat je van nummers die je bij voorbaat al beter vond ook een betere 'live-ervaring' hebt...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef Echoes het volgende:
wat versta jij onder hoogtepunten dan? Betere muziek?
Ohhh dat valt nog meequote:Op donderdag 21 september 2006 00:35 schreef Taell het volgende:
Ik was bijna speciaal voor Mew naar Lowlands gegaan
Zeker weten dat je dit wilt horen?quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit wilt horen?![]()
Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.![]()
![]()
Oh mijn godquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:45 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Zeker weten dat je dit wilt horen?![]()
Ghokay, here we go. Ik ben naar pukkelpop geweest voor Mew, midden in de nacht naar Lowlands doorgereisd voor Mew en een paar weken later richting Kopenhagen met het vliegtuig voor eh.. ja.. Mew.![]()
![]()
Nee! Ze herkennen me nog steeds niet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:25 schreef Taell het volgende:
[..]
Oh mijn god
Da's echt wel heel erg tof, nu móeten ze je wel herkennen![]()
Welke was 't beste optreden van de 3 trouwens?
Da's wel koel inderdaadquote:Op zaterdag 23 september 2006 15:32 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Nee! Ze herkennen me nog steeds niet!De keyboardist (geen officieel bandlid) herkende wel een vriend van me, in Kopenhagen, dat was tof.
Het beste optreden was pukkelpop. Op wat vreemde mensen in het publiek na, was de sfeer fantastisch. Ook de visuals waren onwijs goed te zien en zo, wat op Lowlands en in Kopenhagen niet zo was. Wow. Ja pukkelpop was echt de allerbeste (L) Als ik eraan denk ben ik nog steeds stunned!
Van Frengers vind ik persoonlijk 156, Snow Brigade, Behind The Drapes en Am I Wry? No toch wel het leukst.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:33 schreef Duizendpootje het volgende:
die heb ik eigenlijk nog niet zo heel vaak geluisterd..
zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |