Ja klopt, heb ik ook gelezen op de fifa-site maar daar praten ze voornamelijk over mensen met tickets, ik wil gewoon sfeer gaan proeven!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef 456 het volgende:
Hm. Ik ben er wel eens geweest toen Dortmund moest spelen, toen was wel eea afgezet, zal nu nog wel graadje erger zijn.
(overigens vermoed ik als je die A40 blijft volgen, je vanzelf wel dmv borden nu de weg wordt gewezen naar die grote parkeerplaatsen achter het stadion)
Centrum is wel eindje van stadion vandaan. Dan zou ik oto evengoed op de parking zetten, en dan met de Sbahn naar centrum. Halte is praktisch in de dugout.
Thanks!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef 456 het volgende:
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=dortmund&ie=UTF8&om=1&ll=51.494958,7.461948&spn=0.047345,0.173035
Even overnieuw:
Je komt via de Rheinnlanddam binnen gereden. Daar waar de snelweg overgaat in een provinciale weg (oranje->geel) daar ligt exact rechts van het Westfalenstadion (je passeert dan het Aral pompstation). Dan is het de eerste links om ri. centrum te gaan.
Hou er rekening mee dat die A40 geen fijne weg is om te rijden, die staat op zondag al regelmatig vast. Met andere woorden: DRUK!quote:
oke graag , veel plezier met die brazilanenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:10 schreef artist het volgende:
Hoi Sportfan, ik heb nog geen plannen, gewoon donderdag gaan en wat sfeer proeven. Ik laat je mijn bevindingen wel weten!
Bedankt voor de tip! Ik ga het uitproberen donderdag!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:52 schreef spurs het volgende:
Was in Dortmund op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad en ik kon probleemloos de stad inrijden. Was wel 5 uur voor de wedstrijd.
Ik had hem mijn auto neergezet in de parkeergarage van het concertgebouw, goedkope garage in het centrum. Let op de garage is tot 24:00 open. Als je er naar toe rijd zie je langs de weg ook parkeerterreintjes, maar daar mag je max. 2 uur staan.
Overigens heb ik me prima vermaakt in Dortmund.
Ik de dag erop. Helemaal geen verkeersopstoppingen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:52 schreef spurs het volgende:
Was in Dortmund op de wedstrijddag van Zweden tegen Trinidad en ik kon probleemloos de stad inrijden. Was wel 5 uur voor de wedstrijd.
geen dank zo helpen we elkaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:20 schreef artist het volgende:
Thanks Vitesse!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |