liefje, ik moet je wat vertellen.
ik heb er lang en goed over nagedacht en ik ben tot de conclusie gekomen dat het niet anders kan.
ik moet naar het vasteland toe voor een tijdje om er achter te komen wie mijn moeder was en hoe ik aan die rare dromen kwam gister.
* Als Dagobert over de ergste schrik heen is ziet hij in dat het het beste is op dit moment.
Je wil je vader zoeken neem ik aan?
Ik zal aan je blijven denken en zal zeker op je wachten ![]()
Ik snap wel dat dit voor gaat, leven met zo'nraadsel is ondragelijk
Wat is dat nou weer ![]()
* Dagobert ontdoet zich van de cape en gaat ontbijten in het VTC.
Door het geloop in huis ontwaakt Dagobert, hij rekt zich uit en bedenkt zich dat Rebel vandaag jarig is.
Gefeliciteerd Rebel,* mompelt hij voor zich uit. Dagobert staat op en ziet dan de grote doos staan.
Ochja, is waar ook. Die had ik besteld en nu is ze er niet ![]()
* Dagobert neemt de doos mee en loopt naar het VTC.
Tegen de middag krijg hij een creatieve bui. Hij pakt een doek van rebel, zet het op de ezel en begint aan iets dat een schilderij lijkt. Hij begint met een laag zwart. Daarover heen komen gele en oranje strepen in alle richtingen. Wat het voorstelt weet hij zelf ook niet. Hij gaat helemaal in zijn werk op...
Tijd voor thee
Was rebel er maar... ![]()
* De woede over het niet slagen van eht schilderij hoopt zich op in Dagobert lichaam. Hij pakt een paar tubes rode en oranje verf en smeert die zo op het doek.
Kijk, nu is het duidelijk! Het is vuur!
Zow, dat is dan af.
* Dagobert legt ngo wat blokken hout op het vuur en loopt naar eht VTC m et het schilderij onder zijn arm.
* Dagobert rent snel naar keuken en komt terug met een flinke memmer water. Hij blust de bank en met de volgende emmer maakt hij de open haard uit.
Oef...
Dat ging maar net goed.
* Dagobert kleed zich aan en gaat naar het VTC voor een ontbijtje.
Liefste Rebel,
Toen je weg ging heb ik gezegd dat ik op je zou wachten. Maar toen je weg was ben ik uit eenzaamheid gaan denken. Allerlei gedachtes vlogen kriskras door mijn hoofd. Ik heb tijd nodig om te denken, om een goede beslissing te nemen. Daarom ben ik er niet nu je net weer thuis bent, ik ben weg. Probeer me niet te zoeken. Ik heb de rust echt nodig.
Kusjes en veel liefs,
Dagobert
* Dan pakt Dagobert zijn spullen en vertrekt.
[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 14-01-2002 19:42]
wist ik maar of er nog overlevende zijn...
ik wou dat ik terug kon, maar dat zou misschien ook mijn dood betekenen.
hee wacht eens even...ik kan natuurlijk op geestesreis gaan.
op die manier ben ik lichamelijk veilig hier op het eiland en geestelijk bij de stam...of wat daar nog van over is.
* rebel_girl besluit morgen het bos weer in te trekken om in trance te gaan en haar stam te zoeken.
* ze trekt haar cape aan, hangt een dolk aan haar riem en loopt de deur uit.
daar zadelt ze vincent op, bind een van de zadeltassen achterop en vertrekt het bos in om wat te gaan zwerven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |