Mwah zo lomp is het toch niet geformuleerd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:22 schreef Logician het volgende:
De dierenarts net gebelt, die zei;
"Waarschijnlijk is ze aan het verwerpen, we kunnen er niets aan doen als 'deze' te vroeg zijn. Als 'het' aan het eind van de middag nog niet allemaal er uit is, langskomen met de poes, zo wel antibioticakuur ophalen ".Wat een botte reactie, hoe lomp kan je zijn
![]()
Wel mazzel trouwens, zit vandaag toevallig thuis ivm extreme hooikoorts aanval, cynisch genoeg heeft ze het babykitten naar de slaapkamer van mijn kinderen gedragen...![]()
Hm dat strookt niet geheel met wat de DA suggereert aan TS.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:18 schreef nebelung het volgende:
Elk kitten heeft in de buik van moederpoes een eigen vruchtzakje en placenta. Wellicht is er met de andere kittens niks aan de hand. maar dat kan alleen de dierenarts vaststellen.
Ik vond het redelijk lomp overkomen, dierenarts is dan ook een echte tukker natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
Mwah zo lomp is het toch niet geformuleerd?
wel zielig voor poeszijn ze echt te vroeg? is het haar eerste nest?
die van mij keek bij haar eerste nestje niet eens naar de kittens om, niet schoonmaken etc. die zijn helaas allemaal gestorven ondanks onze pogingen
Ik had in Friesland een dierenarts die meer vee-arts als klein dierenarts was. Hij was soms wat lomp in zijn formulering, maar toch kwam hij langs toen een kitten 20 minuten (quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik vond het redelijk lomp overkomen, dierenarts is dan ook een echte tukker natuurlijk![]()
Ik heb Naina net wat extra eten gegeven en het poesje bij dr weggehaald aangezien ze op zijn beentjes ging kauwen![]()
Ze bloed verder helemaal niet oid, en het bloed in de woonkamer was al redelijk oud, dus zit nu echt een beetje in twijfel ivm het verhaal van de verschillende vruchtzakjes, ik hoop echt dat dat zo is...
Hoezo niet? De da kan op basis van ervaring wellicht wel zeggen dat ze alle kittens zal verwerpen. Dat staat los van het feit dat elk kitten een eigen placenta en vruchtzakje heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:38 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Hm dat strookt niet geheel met wat de DA suggereert aan TS.
heb je het idee dat ze weeën heeft?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Logician het volgende:
Ze bloed nog steeds niet, maar ligt op een laken onder mijn bed, en zit een beetje voor zich uit te staren
niet echtquote:
dankje.. die hooikoorts is ieg een geluk bij ongeluk..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef DrMarten het volgende:
![]()
*knuffel geeft*
Het zit je ook niet mee deze dagen.
Dit is denk ik voor het eerst dat je echt blij bent met je hooikoorts?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:21 schreef Logician het volgende:
[..]
dankje.. die hooikoorts is ieg een geluk bij ongeluk..
Mhaw blij met mijn hooikoorts zijn is een groot woord, gister zo'n aanval gehad dat ik door een collega naar de huisartsenpost ben gebracht, en heb nu ogenleden die denken dat ze de lippen van Angelina Jolie zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:27 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Dit is denk ik voor het eerst dat je echt blij bent met je hooikoorts?
Sorrie..ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:30 schreef Logician het volgende:
[..]
heb nu ogenleden die denken dat ze de lippen van Angelina Jolie zijn![]()
quote:
ik zei sorriequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:09 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
OT: Ze ligt nu boven op mijn zoontjes bed, ligt een beetje typisch adem te halen, en haar "jeweetwel" is een heeeeel klein beetje open en blauw/paarsben bang dat het niet goed gaat komen dus met de rest van de poesjes
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |