En enigszins de oude resten dood dier van het rooster van de bbq dremelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef scarefreak het volgende:
Bier in de koelkast bedoel je?
Ding het raam uitflikkeren, je ziek melden en de kroeg in duiken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier even met een probleem jongens. Ik heb een Color Laserjet 4700N nieuw in de doos binnengekregen. Ding uitgepakt en geinstalleerd. Blijkt dat de handmatige invoerklep niet goed vast zit. Palletje afgebroken waar ie mee vast zit. Ik bel de dealer waar ik hem heb besteld. Moet je HP bellen. Ik ben HP en die zeggen dat ik de dealer moet bellen. Enig idee wat ik het beste kan doen?
Wat druk zetten op die lui....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik zit hier even met een probleem jongens. Ik heb een Color Laserjet 4700N nieuw in de doos binnengekregen. Ding uitgepakt en geinstalleerd. Blijkt dat de handmatige invoerklep niet goed vast zit. Palletje afgebroken waar ie mee vast zit. Ik bel de dealer waar ik hem heb besteld. Moet je HP bellen. Ik ben HP en die zeggen dat ik de dealer moet bellen. Enig idee wat ik het beste kan doen?
Je bent een verkooprelatie aangegaan met de dealer, niet met HP. Hij moet je dus verder helpen, zeker in het geval van DOA's. Door blijven zaniken dus.quote:
Het ding in een hoek zetten, gebruiken als stofvanger/bijzettafel/postopslagplaats, je ziek melden en de kroeg in duiken?quote:
ol wat olie in gedaan?quote:
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je bent een verkooprelatie aangegaan met de dealer, niet met HP. Hij moet je dus verder helpen, zeker in het geval van DOA's. Door blijven zaniken dus.
Kan je niet regelen dat je ff een kwartiertje weg mag om wat olie te halen nu?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb ik hier niet staan
En mn baas moet vanmiddag weg, dus kan ik niet weg
Dat laatste werkt idd altijd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.![]()
Heb je al geprobeert om van beneden wat druk te laten ontsnappen zodat er boven weer wat onderdruk onstaat. Dat wil ook nog wel eens helpen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:44 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Heb ik hier niet staan
En mn baas moet vanmiddag weg, dus kan ik niet weg
boefjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heel goed. Ga ik die even bellen en anders betaal ik gewoon de rekening van die printer niet.![]()
Pfffffffffrt. *whehehehe*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je al geprobeert om van beneden wat druk te laten ontsnappen zodat er boven weer wat onderdruk onstaat. Dat wil ook nog wel eens helpen.
quote:
Gelukkig komt dat nummer ook niet uit een tijdperk waar goeie muziek gemaakt werdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:00 schreef MUUS het volgende:
Near a tree by a river there's a hole in the ground.
Where an old man of Erin goes around and around.
And his mind is a beacon in the veil of the night.
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
But he'll never
never fight over you.
Echt, DUDE, wat ben je in godsnaam aan het zingen? Hoeveel drugs had je op? Dit nummer is zo debiel dat het geweldig is.
Nee man, ik zit me kapot te lachen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Jarno het volgende:
MUUS? Ik krijg licht de indruk dat je je ergert aan iets. Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |