Weet ik die heb ik ook op en ook nog één met ossewors.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:38 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Mhh lekker![]()
K had boterham filet american, ook lekker hoor![]()
Oh ik wist niet dat je ging al Doegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:15 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Nou nou nou was dat even gezellig zeg![]()
Doei!!![]()
Ooh wat een verwennerijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet ik die heb ik ook op en ook nog één met ossewors.
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:41 schreef descendent1 het volgende:
Allemaal dezelfde Userts die posten?Het lijkt hier GVD wel een sekte!
Gaan jullie jezelf dan ook massaal allemaal van kant maken vanavond om 6 over 8 's avonds?
![]()
P.s. Hallo!![]()
![]()
Gewoon negeren werkt het bestequote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..
Tot ziens
Ik smeer nooit brood. Ligt hier allemaal voor het grijpen in de kantine.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ooh wat een verwennerij![]()
Wil jij voortaan mijn boterhammen klaarmaken![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef scarefreak het volgende:
[..]
P.S. gebruik je alleen bij handgeschreven brieven..
Tot ziens
Ach houd mij ook weer ff van het werk afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:43 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Gewoon negeren werkt het beste![]()
Wat een sukkeltjes he![]()
Ja de ballen hondelul.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.
Goedendag verder samen!![]()
Ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:47 schreef Joene het volgende:
He Hoi , even lunchen enzeau ,tiefus het lijkt alsof ik geen icter meer ben er is wat te doen
Databases rebuilden , printer spool services restarten en reprints van een batch output, mn manager vertellen welke pda hij moet kopen , vliegtuigen zien landen en startenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je allemaal aan het doen dan?
Nerdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Databases rebuilden , printer spool services restarten en reprints van een batch output, mn manager vertellen welke pda hij moet kopen , vliegtuigen zien landen en startenmen ik heb het druk
Zeeland zekerquote:
Oh das goei , we hebben prima uitzicht op de start en landingsbaan hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Sjezus men!
Vliegtuigen zijn wel geil trouwens. Ik kom een keer kijken op je werk.
*fap fap fap*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh das goei , we hebben prima uitzicht op de start en landingsbaan hier
Wat maakt ons het uit wat jij eetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef hitch-hiker het volgende:
Ik had oude kaas op brood
en zigeunerspek
de kaas was matig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |