http://www.werkenbijdelandmacht.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Waar kon ik me inschrijven voor het leger zei je?
Moet je nu ff olie in je oor doen, en dan kan je hem vanmiddag al gemakkelijk laten uitspuiten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zou k mn oor gewoon uit kunnen laten spuiten vandaag? Normaal moet je dan eerst druppelen toch een paar dagen?
Maar dat kan ik nu echt niet aan hoor, dit MOET vandaag opgelost worden.
Ik neem toch liever het aanbod van me huidige stage aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:48 schreef Armageddon het volgende:
Ze zoeken nog techneuten zie ik net. Jij bent toch wel een tech(neut)?![]()
Ook een paar keer gehadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had vroeger vaak oorontsteking ook en de dokter bloasde hem zo uit hoor. Is wel een kutgevoel!![]()
ze bestaan nogquote:
Tijd voor solliciteren als je dat moetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Moet toch beetje de indruk geven aan mn baas dat ik werk voor mn geld
Maar ja als hij hier nog zit zijn wij allang weer thuis.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:06 schreef scarefreak het volgende:
die hoeft pas over een half uur te beginnen
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow nee moet vanavond collecteren voor het rode kruis.![]()
Ik ben ook een partij moe jongen. Volgens mij komt dat door die hevig schommelende temperatuurswisselingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:09 schreef Jarno het volgende:
Op zich had ik nog best een paar uur willen blijven liggen vanochtend.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat heb ik zelf aangeboden. Soms doe ik nog wel eens iets nuttigs.![]()
Same here. Ik kon mezelf nog net met moeite naar de douche slepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:12 schreef Jarno het volgende:
'k Heb ook nergens energie voor. Gisteren maar een beetje lam op de bank gehangen de hele avond, beetje foeballuh kijken. En dat terwijl er nog genoeg moet gebeuren.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal je zien dat het vanavond regent en stormt.![]()
durf te wedden dat die dan ook nog wel redelijk vol gaat komenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef Armageddon het volgende:
Dan ga ik gewoon met die collectebus in de kroeg zitten.![]()
Gudmurningquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:15 schreef miss_bleu het volgende:
goooodmorning!
Mogguh beeb!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef miss_bleu het volgende:
sow en heb ik hier nog wat gemist?
Niet op posts iigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een zuiver informatieve vraag:
"Op welk vlak ligt de beoordling of je een oldbie bent?"
Gaat het puur op inschrijfdatum, of ook op het aantal posts?
mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:18 schreef miss_bleu het volgende:
sow en heb ik hier nog wat gemist?
Oke daaaagquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:20 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Niet op posts iig
Meer of we je überhaupt kennen..
tot ziens dus
uhuhquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat een eng bekrompen groepje dan eigenlijk
If you gotta ask, you ain't one.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Even een zuiver informatieve vraag:
"Op welk vlak ligt de beoordling of je een oldbie bent?"
Gaat het puur op inschrijfdatum, of ook op het aantal posts?
Ik ga het merel vertellen!quote:
Mag ik dan ook met Merel kussen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mag van Merel wel kussen met miss hoor!![]()
Ik moest van Merel nog even aan jou vragen...quote:
Bier in de koelkast bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je de tuin al zomerklaar, J?
Tuin?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb je de tuin al zomerklaar, J?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |