weet jij dat je homo bent?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe is de lucht blauw ?
Omdat ie niet Roze isquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe is de lucht blauw ?
Weltrustenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:25 schreef MissHobje het volgende:mis ik vast weer een hele rel straks..
Nou goed.. ik lees de uitslag wel![]()
![]()
![]()
![]()
Weet jij dat jij uiterst grappig bent en iedereen zich nu suf lacht om dit grapje ?quote:
Op de skype lachen we allemaalquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet jij dat jij uiterst grappig bent en iedereen zich nu suf lacht om dit grapje ?
Nou ? nou nou ?
nee ik denk dat iedereen dit heel stom vindquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet jij dat jij uiterst grappig bent en iedereen zich nu suf lacht om dit grapje ?
Nou ? nou nou ?
Seemke zegt:quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:28 schreef _mimic het volgende:
[..]
hey het heeft me door
uuh jij bent ook nooit meer op msn
Wiezoe ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op de skype lachen we allemaal
*Half slapend luistertquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef _mimic het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk ons geheimpje
Geheime vergadering over het een en ander...
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:31 schreef purplerose het volgende:
Wiezoe sind die bananen kroem
* purplerose laptop pakt en weer bij basje in bed staptquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
* purplerose laptop pakt en weer bij basje in bed stapt
Vikingsletjequote:Op donderdag 22 juni 2006 00:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laat haar naam hier ook even zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |