Weltrustenquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Guitarist, voor jou een aparte post ouwe skypesletje.
Trusten
Tegen die tijd is het al volquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
En natuurlijk de Rest![]()
en dan morgen nacht dit topic weer heerlijk kicken![]()
Zie de post eronder: great minds think alikequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]aandachts hoer
![]()
kon het niet laten
Truste DD, ik zal je topic niet vergetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hobbels
Trusten babe![]()
![]()
Trusten Morwen![]()
![]()
Trusten rest
Bestaat nachtschool alquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:22 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dat zijn per se dingen die overdag gedaan moeten worden? Voetbal ok, dat is logisch, maar de rest? Indien het afspraken met mensen zijn NU opbellen..Leven ze overdag; schrappen uit je lijst.
Problem solved!![]()
* DeeCruise geeft zichzelf schouderklop
Hoe weet jij nou waar ik van hou?quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bestaat nachtschool al![]()
*geeft DC een klap achterop den bol![]()
Niet huilen, vriendje, ik vind je nog wel lief hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:29 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou waar ik van hou?
En ik vroeg nog zo overduidelijk of het dingen waren die per se overdag moesten.....![]()
Die starende lui, dat zijn van die "dagmensen". Niets dan minachting daarvoor...Die zullen ook nooit begrijpen hoe het is om snachts te leven. Oninteressant loonslaaf-gepeupel...quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet huilen, vriendje, ik vind je nog wel lief hoor![]()
En achja, met een kap over mijn bol, zonnebril en handschoenen red ik het overdags ook wel. Alleen die starende mensen heh, maar dat went vrij snel![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:43 schreef Pony-Lover het volgende:
leuk topic
1: Ik blijf graag een mysteriequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:36 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die starende lui, dat zijn van die "dagmensen". Niets dan minachting daarvoor...Die zullen ook nooit begrijpen hoe het is om snachts te leven. Oninteressant loonslaaf-gepeupel...
Nog 2 vraagjes btw:
- waarom heb je geen fotoboek? (altijd leuk om te zien met wie je praat)
- wtf is er gebeurd met je avatar?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
1: Ik blijf graag een mysteriezonde...
2: Geen ideeIk hoor meerdere klachten, maar ik zie hem gewoon. hier toch echt niet hoor
En die dagmensen zuigen idd, nachtmensen zijn cool en gezellig en leukje vergeet " anders dan anderen"
Verder niet eigenwijs ofzo hequote:Op woensdag 21 juni 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
2:Geen ideeIk hoor meerdere klachten, maar ik zie hem gewoon.
quote:En die dagmensen zuigen idd, nachtmensen zijn cool en gezellig en leuk![]()
Zondequote:
Kssstquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:49 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Verder niet eigenwijs ofzo heFix dat ding nu eens even joh
![]()
[..]
![]()
Maar dit vampiertje gaat denk ik toch maar even een uurtje liggen voordat de dag weer gaat beginnen hier.
Zeker wel...Zal je een korte uitleg geven. Ik ben van nature een gevoelspersoon en dus ook een piekeraar. Mijn dagen zijn hectisch, en vol met mensen die nog minder tijd hebben dan ikzelf. De nacht is daarentegen een moment van rust. Niemand die je stoort, geen geluiden om je heen, zelfs de dieren zijn stil. Ik heb vanuit dat oogpunt dus bewust gekozen om snachts te leven. Bevalt me stukken beter zo...quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
ZondeEn ik weet het ook niet, de 1 ziet hem wel de ander niet
Iets met cache ofzo, ben een digibeet dus ik heb geen idee.
Anders dan anderen, die herken ik wel. De Nacht is lekker rustig, qua gedachtes alsof er minder binnen komt. Maar dat bedoel jij misschien niet![]()
Herken ik heel goed, alleen wanneer slapen, dat is een beetje lastigquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:02 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zeker wel...Zal je een korte uitleg geven. Ik ben van nature een gevoelspersoon en dus ook een piekeraar. Mijn dagen zijn hectisch, en vol met mensen die nog minder tijd hebben dan ikzelf. De nacht is daarentegen een moment van rust. Niemand die je stoort, geen geluiden om je heen, zelfs de dieren zijn stil. Ik heb vanuit dat oogpunt dus bewust gekozen om snachts te leven. Bevalt me stukken beter zo...
p.s. Ben je een msn gebruiker of niet? (hintje)
Nachten zijn zeker mooi om te checken...Zonsondergang is voor mij ook een mooi moment...Het begin van de nachtquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Herken ik heel goed, alleen wanneer slapen, dat is een beetje lastigVoor mij zijn de nachten magisch, ik sta dikwijls buiten alleen maar te kijken naar de sterren en fantaseren over hoe en wat. Zo mooi
![]()
Msn, mja, dat vind ik vaak nogal onrustig. Ik reageer liever op mail eigenlijk en die mag je van mij hebben. Dat is mijn naam plus 35 en de rest lijkt me duidelijk![]()
Oeh, die foto's wil ik graag zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nachten zijn zeker mooi om te checken...Zonsondergang is voor mij ook een mooi moment...Het begin van de nachtJe wil niet weten hoeveel foto's ik daarvan thuis op de pc heb staan. De zonsopgang is dan weer een anticlimax. Ook supermooi om naar te kijken, maar het is dan gelijk het einde van de nacht en het begin van een, bij voorbaat waardeloze, dag....
Tenks voor het mailadres i.i.g. maar enigzins nutteloos. Was meer op msn bedoeld aangezien een gesprek daar makkelijker te voeren is dan via een forum..Email duurt daarentegen ook weer vrij lang
Sorry...werd even flink afgeleid hier, maar begrijp even niet wat je hiermee bedoelt...quote:Op woensdag 21 juni 2006 05:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, die foto's wil ik graag zien![]()
En het is gewoon msn, dussssss![]()
FBquote:Op woensdag 21 juni 2006 05:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry...werd even flink afgeleid hier, maar begrijp even niet wat je hiermee bedoelt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |