nee hoor, grommen doet ze niet tijdens het eten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
Haha op die derde foto zit ze flink te grommen zo te zien?![]()
Hoe ze haar kluif vasthoudt met haar nagels.
Een felle tante zeker?![]()
Hey, kwam ik jou niet ook tegen in het watermeloenentopic?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:42 schreef Killer_Mom het volgende:
wat is dit voor kluif? lijkt me niet gezond
idd ja..hoe moet dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:42 schreef Labrador1974 het volgende:
Ik zou die nagels toch even bijknippen, die zijn wel erg lang of niet?
nooit eerder gedaan??????????quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
idd ja..hoe moet dat?
beest is 11 ofzo...nooit eerder gedaan
nee veel steen hier in de buurt, dat slijt vanzelf. maar nu ze wat minder beweegt worden ze wel lang iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
nooit eerder gedaan??????????
Je kunt bij elke dierenzaak speciale knippers kopen en anders laat je het door de dierenarts doen als je het zelf niet kan of durft maar ik zou het wel doen want die zijn wel eel erg lang vind ik. Daar kan die best eens last van gaan krijgen als je daar niets aan doet.
reactie verwijderd.quote:
ja als ze wat minder gaan bewegen op die leeftijd dat slijt het minder snel en dan kan een stoeipartij of een flinke spurt op een harde ongelijke ondergrond tot het scheuren/afbreken van nagels e.d. leiden. Bovendien... de binneste nagel raakt nooit de grond en die zal altijd bijgeknipt moeten worden om ingroeiing te voorkomen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
nee veel steen hier in de buurt, dat slijt vanzelf. maar nu ze wat minder beweegt worden ze wel lang idd
die heeft ze toevallig zelf al een paar keer afgebeten tijdens het kluiven. wel handig, zo'n autonome hondquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:51 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
ja als ze wat minder gaan bewegen op die leeftijd dat slijt het minder snel en dan kan een stoeipartij of een flinke spurt op een harde ongelijke ondergrond tot het scheuren/afbreken van nagels e.d. leiden. Bovendien... de binneste nagel raakt nooit de grond en die zal altijd bijgeknipt moeten worden om ingroeiing te voorkomen.
ja tis ook een behoorlijkse autist hoor...maar dat bedoelde ik hier niet neequote:
nee, tijdens het kluiven aan een kluifquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:56 schreef Labrador1974 het volgende:
Tsja dan heb je mazzel dat je hond die nagel zelf een beetje bijhoudt maar meestal is dat ook een teken dat hij/zij er last van heeft en er daarom op gaat zitten kluiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |