abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39024069
nu heb met een kabeltje de tv aangesloten op de pc. ik kan nu wel de beeldschermen naast elkaar gebruiken. Dus de linker helft komt op 1 en de rechter helft komt op 2.

wat ik dus wil is dat het volledige scherm op mijn monitor komt, zoals dit normaal ook altijd gebeurd. en hiernaast wil ik ook hetzelfde scherm op het secundaire beeldscherm laten zien (2e monitor of tv, maakt op zich niet veel uit)

is het mogelijk om dit in windows in te stellen? of is hier speciale software voor nodig?
pi_39024087
Ligt aan je videokaart/drivers. Het kan sowieso altijd wel met Ultramon door je secondary display op Clone mode te zetten.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_39024105
ik zoek inderdaad een clone functie.. ik kon niet op de naam komen >_<
ik heb trouwens een ati kaart

///nieuwste ultramon versie is 2.6? (ik zag dat deze uit juni 2005 kwam, maar ik kon geen nieuwere versie vinden)
pi_39024372
hmm ja

ik heb nu ultramon geinstalleerd en de pc opnieuw gestart. Nu krijg ik zowel op mijn monitor als op mijn tv hetzelfde beeld. Dit is dus mooi

maar nu wordt het wel aangegeven als slechts 1 monitor. En kan ik dus niet verschillende resoluties instellen voor de 2 schermen. ik kan ook zo snel niet vinden waar ik dit kan instellen..?

//edit
stom ik zie net dat ik per ongeluk de ati display driver heb verwijderd.. het is nu goed

[ Bericht 12% gewijzigd door SubSun op 20-06-2006 01:56:25 ]
  dinsdag 20 juni 2006 @ 03:14:21 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_39025020
je kan ook instellen dat, wanneer je een film afspeelt, hij dat automatisch fullscreen op je tv doet, is dat niet wat je uiteindelijk wil ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_39040255
ik heb ultramon weer verwijderd. op zich doet het zn werk wel, maar ik gebruik de tv slechts af en toe om een film te kjken. ik kan het 2e scherm dan wel elke keer uitschakelen als het niet wordt gebruikt, maar dit kan zonder ultramon ook.

wat ik nu heb is:
-primair = monitor
-secundaire = tv

als ik nu een keer een film wil kijken dan zet ik de optie 'het windows bureaublad uitbreiden naar deze monitor' aan voor het secundaire scherm. Ik zet de player dan gewoon in het 2e scherm en start de film. Lekker simpel en ik hoef geen aparte software te installeren. Volbeeld is ook geen probleem.

nu moet ik wel elke keer het secundaire aanzetten als ik een film wil kijken, maar met ultrmon zou ik dit ook moeten doen, dus het is geen probleem voor mij.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 17:31:08 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_39042064
als je hem in theatre mode zet speelt hij filmpjes dus automatisch af op je tv. Dan hoef je hem ook niet uit te schakelen, want je merkt er op je pc niets van (je kan bijv. niet met je muis naar je tv)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_39084508
met ultramon bedoel je?

ik zie nergens theatre mode?
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:15:51 #9
51748 H4ze
wait...what?
pi_39086110
Ik heb hier ATI Catalyst Control Center. Ik kan dan bij Theater Mode komen door op Video te klikken.
*BURP*
pi_39087658
oh.. ik heb alleen de Ati Display driver geinstalleerd. Niet de Catalist Control Center.

ik zal eens proberen
pi_39088050
staat dat ik het .net framework van Microsoft per se moet installeren om Catalyst Control Center te kunnen gebruiken.

ik heb dit gedaan en het werkt nog steeds niet.

ik krijg de melding dat de mscorees.dll niet kan worden gevonden

hoe los ik dit op ??

[ Bericht 4% gewijzigd door SubSun op 21-06-2006 20:16:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')