Tsja, het is wel wat cliché maar toch wel lekker vind ik. Live zijn ze trouwens niet zo erg indrukwekkend, niet slecht, maar nogal zielloos voor een liveoptreden. (Althans dat vond ik toen ik ze zag in het voorprogramma van Anthrax.)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef Djaser het volgende:
Dat nummer van BF dat ik op een een of andere gratis sampeler heb staan heeft mijn vooroordelen op de band weer eens bevestigd, ik sla hem over.
Voorprogramma van Anthrax, wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, het is wel wat cliché maar toch wel lekker vind ik. Live zijn ze trouwens niet zo erg indrukwekkend, niet slecht, maar nogal zielloos voor een liveoptreden. (Althans dat vond ik toen ik ze zag in het voorprogramma van Anthrax.)
Grappenmaaksterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Voorprogramma van Anthrax, wanneer was dat?
Oh met Beyond Fear, sorry, ik was even niet helder en ik dacht dat je COB in het voorprogramma van Anthrax bedoeldequote:
Lelijk, zowel de cover als de titel van het album. Dat belooft weinig goeds.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt de cover te zijn van de nieuwe Megadeth cd, United Abominations.
Tsja, hij zingt niet echt mooi nee, maar ik vind het wel wat hebben dat rauwe, als hij maar niet echt gaat proberen goed te zingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:57 schreef crossover het volgende:
Megadeth... ik ben niet de enige die er zo over denkt.. maar wat zonde van die stem
Mustaine dwingt me gewoon om het af te zetten.
Kom eens online jij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, hij zingt niet echt mooi nee, maar ik vind het wel wat hebben dat rauwe, als hij maar niet echt gaat proberen goed te zingen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind zn stem juist iets Thrashy hebben, vooral veel van de Thrashheads moeten zeker niet proberen mooier te zingen dan dat ze doen het rauwe ongelikte is juist mooi bij Thrash iets wat maar weinig andere Metal genres hebben.
Wauw.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt de cover te zijn van de nieuwe Megadeth cd, United Abominations.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Chuck Billy (Testament) en David White (Heathen) zijn wél echte zangers. Chuck Billy is het in later werk steeds minder gaan doen en zelfs gaan grunten, maar dat neemt niet weg dat hij echt kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind zn stem juist iets Thrashy hebben, vooral veel van de Thrashheads moeten zeker niet proberen mooier te zingen dan dat ze doen het rauwe ongelikte is juist mooi bij Thrash iets wat maar weinig andere Metal genres hebben.
Tsja, dat zou heel gemeen zijn om die cover bij mijn zielloze lichaam te leggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat als iemand je nou vermoord en 't album erbij legt?..
Maar dit was toch niet de winning afbeelding?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind deze cover helemaal niet rot. Wel grappig dat ze een afbeelding uit de wedstrijd hebben gebruikt. En hey, beter een vermeende brakke cover en geweldige muziek dan andersom..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |