Zoiets van if error, then state "is solved in versie + 1"quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Scalley het volgende:
Grappig, af en toe crasht ie en dan verschijnt er een venster dat het probleem opgelost is in RC1.
dit werkt met de serial van beta2?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef miss_sly het volgende:
http://download.windowsvista.com/preview/prerc1/en/download.html
Tot vandaag, ben vergeten Vista te registreren... dus nu wanneer ik Vista opstart, moet ik registreren.. maar hoequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef GertJanB het volgende:
Hier draait ie super! Pentium 4, 3 Ghz, 1024 mb geheugen. nog geen vastloper of crash of iets gehad
van mij mag vista komen!
opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Tot vandaag, ben vergeten Vista te registreren... dus nu wanneer ik Vista opstart, moet ik registreren.. maar hoeheb nog steeds geen internetverbinding onder vista...
want de cracks enzo, zijn volgens mij voor als je vista nog gewoon draait...
iemand een idee?
zou die het dan weer doen denk je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef BertV het volgende:
[..]
opnieuw installeren?t'is toch geen bedrijfskritische pc met beta software neem ik aan?
Bij mij werkt 'ie gewoon met de beta 2 key. Die build werkt prima, lekker rap en weinig externe drivers nodig. Alleen de videokaart was een beetje geklooi (GeForce Go wordt niet zo goed ondersteund).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat staat er niet bij. misschien wel...proberen maar![]()
ik ben hem nu aan het downloaden.
Ik weet met XP dat ie 30 dagen aftelt, en als de boel dan weer opnieuw geinstalleerd wordt begint het tellen weer opnieuw.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef GertJanB het volgende:
[..]
zou die het dan weer doen denk je?
Hé je hebt gelijkt, net ff opnieuw geinstaleerd, en hij doet het weer, ik zal hem meteen ff activeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik weet met XP dat ie 30 dagen aftelt, en als de boel dan weer opnieuw geinstalleerd wordt begint het tellen weer opnieuw.
* Break out from Vista Activationscreenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef GertJanB het volgende:
Tot vandaag, ben vergeten Vista te registreren... dus nu wanneer ik Vista opstart, moet ik registreren.. maar hoeheb nog steeds geen internetverbinding onder vista...
want de cracks enzo, zijn volgens mij voor als je vista nog gewoon draait...
iemand een idee?
Serial zoekenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wil die Windows Vista pre-RC1 dus proberen. Maar ik heb geen beta2 serial ofzo, hoe kan ik het dan toch installeren?
Als het al ergens wordt aangeboden verbaasd het me niets als er een serial bijzit.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 01:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, da's jammer dan.
Maar dan ga ik niet 3gb downloaden als ik er niks aan heb.
Als je het van nieuwsgroepen of torrentjes haalt zal dat er wel bij zitten. En anders moet je maar ff rondzoeken, ik gok dat je niet zo lang hoeft te zoeken....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 02:12 schreef erikkll het volgende:
ik ben de pre-rc aan het downloaden maar ben denk ik de sleutel kwijt
die staat er bij mij ook niet dus dat lijkt te kloppen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 16:38 schreef mustisuc het volgende:
ik heb nu ook Pre-RC1 maar nu kan ik de prullenbak niet meer in de gadgetslijst vinden iemand suggesties??
[offtopic] reageer jij eens op je mail of mail mij ffquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die staat er bij mij ook niet dus dat lijkt te kloppen.
tenminste in deze beta
you've got mailquote:Op vrijdag 1 september 2006 16:33 schreef Geckoo het volgende:
[..]
[offtopic] reageer jij eens op je mail of mail mij ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |