ik bedoelde dus windows key + tab en kijk maar eens op de windows vista site daar heet het flip 3dquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:03 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Que..? Misschien als je eens wat interpunctie gebruikt, dat mensen je post niet 4 keer hoeven te lezen voordat ze begrijpen (of; hopen te begrijpen) what the fuck je nu bedoelt..
Bedoel je Windows key+ tab.. (soms control+tab) De Aero interface dus..?
Okay, dat is nieuw voor mij..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:38 schreef mustisuc het volgende:
[..]
ik bedoelde dus windows key + tab en kijk maar eens op de windows vista site daar heet het flip 3d![]()
nee het is voor microsoft gewoon dat ze nu 3d hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Okay, dat is nieuw voor mij..Flip 3d..
![]()
Nou, het werkt nu dus bij je, via sneltoetsen.. En, hoe vind je het nu..? Veel toegevoegde waarde he..?(even voor de duidelijkheid, ik vind het dus helegaar niks toegevoegde waarde hebben..
)
Lul niet zo krom.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:41 schreef mustisuc het volgende:
[..]
nee het is voor microsoft gewoon dat ze nu 3d hebben(zodat ze de eer op kunnen strijken dat ze het eerste besturingssysteem met 3d hebben)
openGL, XGL???quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:55 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Lul niet zo krom.
Osx draait al jaren op OpenGL, net als XGL voor linux.
*zucht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:26 schreef mustisuc het volgende:
[..]
openGL, XGL???
ik had het niet over directx, openGL en XGL, maar echt over 3d toepassingen windows xp was ook nog 2d net zoals osx dat ook 2d is, of vind jij dat de taakbalk van xp en osx 3d is??
in vista is flip 3d dus de toepassing dat laat zien dat het besturingssysteem 3d is
na een week proberen en doen, is me netwerkkaart eindelijk geinstaleerd, alleen nu vraagt ie om een username en password?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef GertJanB het volgende:
Dat heb ik natuurlijk allang geprobeert
Alleen krijg ik dan de volgende melding....
[afbeelding]
waarom heb em zelf niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
ff een requestjeheeft iemand die achtergrond van dat meer met die bergen toevallig voor mij in highres?
![]()
klopt maar mijn testinstall is kapoet en ik wou die plaat gebruiken voor een andere toepassingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:04 schreef GertJanB het volgende:
[..]
waarom heb em zelf niet?zit toch standaard in Vista?
[[url=http://members.home.nl/gj-bosch/fok/img37k.jpg]afbeelding][/url]
Oh hehe ik snap em! your welcome!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
klopt maar mijn testinstall is kapoet en ik wou die plaat gebruiken voor een andere toepassingdus vandaar
mijn dank is iig groooot
En aangesloten via een router, of maar 1 pc aangesloten op het modem..? Indien via een router, hoe zit alles aangesloten..? DHCP? Indien via een modem, heb je de computernaam goed ingesteld..?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:38 schreef GertJanB het volgende:
Sorry hoor![]()
Heb gewoon een ordinaire kabel verbinden, van @home
ja gewoon 1 pc, rechtstreeks op de kabel modem, Compternaam is ook goed, heb ik nog op gelet... Maar hij vraagt nu dus om, een username en password...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:15 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En aangesloten via een router, of maar 1 pc aangesloten op het modem..? Indien via een router, hoe zit alles aangesloten..? DHCP? Indien via een modem, heb je de computernaam goed ingesteld..?
en als je gewoon op cancel klikt ? heb je dan internet ? krijg je een ip-adres ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:21 schreef GertJanB het volgende:
[..]
ja gewoon 1 pc, rechtstreeks op de kabel modem, Compternaam is ook goed, heb ik nog op gelet... Maar hij vraagt nu dus om, een username en password...![]()
nee... dat lukt niet... ik snap er niks van. Heb nog nooit een username en/of password in moeten vullen...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en als je gewoon op cancel klikt ? heb je dan internet ? krijg je een ip-adres ?
Heb ook Athome, weliswaar aangesloten via een router, maar bij mij was het gewoon inpluggen en gaan.. Heel vreemd. Bestaande netwerkverbinding weggooien en opnieuw aanmaken..? Misschien een setting in IE niet helemaal juist..?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef GertJanB het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet... ik snap er niks van. Heb nog nooit een username en/of password in moeten vullen...
[afbeelding]
maar zoals je hier kunt zien kan ik alleen maar voor deze internet verbinding kiezen, als ik op adsl en cable heb geklikt.
Hij vraagt dus dan ook naar logingegevens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |