[slimbo]Dan haal je je driver toch van internetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef GertJanB het volgende:
Nou vanmiddag eindelijk Vista BETA 2 geinstaleerd. Ziet er erg goed uit, en al is het nog wat zoeken waar alles zit, werkt hij ook al erg fijn.
Alleen minder is dat hij me netwerkkaart niet ziet of kan instaleren... hierdoor kan ik dus nog niet op internetbeetje jammer...
dat heb ik steeds met de videokaart drivers op mn laptop..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef GertJanB het volgende:
Dat heb ik natuurlijk allang geprobeert
Alleen krijg ik dan de volgende melding....
[afbeelding]
een 4200 met 16MB ramquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat heb ik steeds met de videokaart drivers op mn laptop..![]()
Geforce 420GO 16mb.. verder loopt het best soepel op dat ding,
(Celeron 2.0 512mb PC2100 40GB 5400 rpm hdd)
ach ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
een 420GO is wat anders dan een 4200![]()
mobile versie van de geforce 4 series![]()
ha! dat heb ik nou ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:40 schreef Jump het volgende:
Gisteren Vista er al terug afgegooid, en xp64 opgezet. Blijkt dat er nog geen 64bit ondersteuning is voor mijn tv kaart
XP drivers willen soms ook werkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:23 schreef GertJanB het volgende:
Bij mij waren er geen Vista Drivers te krijgen voor me netwerkkaart...
Voor een andere versie van tv kaart zijn er al vista drivers, maar geen xp64 driversquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef neo2000 het volgende:
Vreemd, aangezien het een beta betreft..
Dat van die drivers, ach.. Hardwarefabrikanten vinden het schijnbaar belangrijkerzo veel en zo snel mogelijk nieuwe hardware uit te brengen dan aan goede driverontwikkeling te doen. Moet je eens opletten hoe snel drivers voor Vista uit gaan komen als RC1 of de final build er is.
Ik heb Vista Build 5472 32Bit, incl media center! en die werkt Perfect hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:20 schreef mustisuc het volgende:
welke build heeft iedereen??
ik heb build 5384 en wou graag weten of daar mediacenter in zit (en werkt)
ok bedankt ;pquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 06:13 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Ik heb Vista Build 5472 32Bit, incl media center! en die werkt Perfect hoor.
Que..? Misschien als je eens wat interpunctie gebruikt, dat mensen je post niet 4 keer hoeven te lezen voordat ze begrijpen (of; hopen te begrijpenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef mustisuc het volgende:
ik kan flip 3d nergens vinden normaal staat ie in het snelmenutje naast starrt ja maar daar staat nu niets en als ik zoek kan ik het ook nergens vinden hebben ze dat bij build 5384 eruit gehaatl ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |