Jouw avatar...is dat de evil doctor uit Bikermice From Mars of uit The Bionic Six?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef DrDentz het volgende:
deed vista het hier maar.. ik wil het zo graag eens uitproberen![]()
Omg! Die serie roelde zo hardquote:
Al mijn tot 2x toe eerder gesuggereerde optie om Vista vanuit XP te installeren geprobeerd?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:12 schreef DrDentz het volgende:
deed vista het hier maar.. ik wil het zo graag eens uitproberen![]()
Dat zou kunnen ja. De 32-bits versie heeft sowieso minder problemen met drivers enzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, maar vanuit Windows installeren, bedoel je dan gewoon de dvd verkennen en op setup klikken? Want dan staat er "setup.exe is geen geldige Win32-toepassing"
Komt denk ik doordat Vista een 64 bit versie is en dit een 32 bit versie.. Misschien toch eens de 32-bit te proberen als het daar aan ligt
Alleen gaat het bedrijfsleven dan niet overstappen schat ik zo, en heel veel thuisgebruikers ook niet. Immers, geheugenbankje erbij (laten) prikken is goedkoper dan een nieuw mobo+cpu..quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:13 schreef Enlightenment het volgende:
Vista had beter alleen in 64-bit uitvoering kunnen komen; dan is voor alle fabrikanten duidelijk dat zij niet meer meetellen als hun AMD64-drivers niet stabiel zijn of zelfs niet bestaan.
Verwacht dat veel bedrijfen niet snel overstappen. De meesten zij nog bezig met een migratie naar een XP & 2003 omgeving.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 09:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Alleen gaat het bedrijfsleven dan niet overstappen schat ik zo, en heel veel thuisgebruikers ook niet. Immers, geheugenbankje erbij (laten) prikken is goedkoper dan een nieuw mobo+cpu..
Volgens mij hebben heel veel mensen het wel kunnen installeren, dus ik denk dat het aan jou ligtquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:39 schreef Incolumis het volgende:
hmm waarom blijf ik maar dit bericht krijgen bij de installatie
"Setup can not validate your product key" ?
het is toch een beta? wat een onzin, kan het niet eens installeren
je moet ook geen illegale key's gebruikenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:39 schreef Incolumis het volgende:
hmm waarom blijf ik maar dit bericht krijgen bij de installatie
"Setup can not validate your product key" ?
het is toch een beta? wat een onzin, kan het niet eens installeren
dat kan al niet meer, beta programma is closedquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook geen illegale key's gebruiken![]()
vraag er 1 aan bij MS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |