Thuis ff downloaden.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand al de RC1 geprobeerd?
Nog niet, dit weekend zal ik me er eens aan wagenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
min of meer, in VMware doet hij het niet. Vanavond thuis ff op de PC zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja. Hij werkt goed, en een stuk sneller dan de beta.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
er zijn heel wat veranderingen gemaakt, hij is sneller en de icoontjes en mappen zijn hier en daar wat veranderd en media center werkt nu met alle regio's enz enz..quote:Op donderdag 7 september 2006 17:24 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik heb de pre-RC1 en nu de RC1 geprobeerd, tja ik kan niet het verschil ontdekken, maar vind het best ook zo.
ik heb het draaiend gehad met Vmware hoor.. Ligt dan toch misschien aan je onderliggende hardware. Hoorde wel dat Vmware moeite had met Viat op een sata schijf. Maar goed, is in Vmware niet voor niets aangegeven als "Experimental" natuurlijk..quote:Op donderdag 7 september 2006 16:49 schreef GertJanB het volgende:
waarom werkt het niet met VMware
Nog niet, wel benieuwd naar de reviews eroverquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand de RC2 al getest?
ben hem nu aan het burnen...straks even installerenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand de RC2 al getest?
Jawel, maar nog steeds net zo brak als de rest van de beta's.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand de RC2 al getest?
Brak? Ik heb geen problemen meer gehad na RC1... op het niet automatisch switchen van ingebouwde laptopspeakers na de headphone-uitgang na.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:46 schreef frizti het volgende:
[..]
Jawel, maar nog steeds net zo brak als de rest van de beta's.
Hmmm vaag idd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:40 schreef BertV het volgende:
Met RC1 werkte AVG free perfect, met RC2 staat ie op een zwarte-niet-compatible-lijst bij microsoft...
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik had RC1 al uitgeprobeerd op een andere (vrij oude) computer en daar liep alles vrij vlot zonder problemen. Nu heb ik RC2 gedownload en wil ik hem op mijn laptop installeren, die maar 1 partitie heeft van 80 gig.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:46 schreef Black_Ninja het volgende:
Hoi allemaal ik wilde toch ff vragen.
Ik heb gister Vista 64 RC-2 gedownload. Is dit nou een beetje te gebruiken of is het verstandiger om voorlopig gewoon XP te blijven gebruiken? Ik wil liever geen dual-boot maken want ik hoef absoluut geen "test" onderdeel te hebben. Ik wil gewoon alvast wennen aan Vista.
Neem gewoon van iemand een harddiskje van >10 GB over en hang die in je pc, de bestaande harde schijf eruit of in een extern usb-boxje ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:46 schreef Black_Ninja het volgende:
Hoi allemaal ik wilde toch ff vragen.
Ik heb gister Vista 64 RC-2 gedownload. Is dit nou een beetje te gebruiken of is het verstandiger om voorlopig gewoon XP te blijven gebruiken? Ik wil liever geen dual-boot maken want ik hoef absoluut geen "test" onderdeel te hebben. Ik wil gewoon alvast wennen aan Vista.
Ja ok, maar daar dan is het nogsteeds een soort van test computer. Ik vraag me meer af of RC2 al gezien mag worden als een echt besturingssysteem of dat het nogsteeds een dikke beta is waar je alleen leuk mee kan spelen. Ik wil namelijk niet alles moeten back-uppen en alles. Ik wil Vista 64 RC2 installeren en dan vrolijk verder gaan. En niet met een 10Gig schijf moeten klooien en bijna geen enkele software meer over hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Neem gewoon van iemand een harddiskje van >10 GB over en hang die in je pc, de bestaande harde schijf eruit of in een extern usb-boxje ofzo.
Zo voorkom je dus alle problemen en hoef je je geen zorgen te maken.
Zo heb ik het ook gedaan, heb beta 2 maar inmiddels net RC2 gedownload!
Ik weet niet waar jij woont maar als je alleen al 1 fucking gig nodig hebt voor je OS vind ik dat veel en samen met mij nog 10000 andere fok!kersquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:03 schreef StonedKinG het volgende:
Vista is oke! Wordt alleen een beetje moe van mensen die vinden dat het zo ongelooofelijk veel geheugen vreet... Tjah, moet je het ook niet gaan draaien met minder dan 1 GB. En ondertussen doorzeuren dat 1 GB minimum niet normaal is voor slechts een OS. Maar daarnaast willen we allemaal wel de leuke functies, snelle animaties en transparante tierelantijntjes. Als je niet bereid bent mee te gaan met je hardware, ga lekker Windows 2000 draaien ofzo.
Vista is een OS voor de toekomst, en daar hoort goede hardware bij. Je monteert toch ook geen splinternieuw navigatiesysteem en dure nieuwe banden op een oude auto van 100 euro?
De beta is een beta.... Dus er zal nog een en ander verschillen met de uiteindelijke release. Bovendien loopt de licentie dus op een bepaald moment af, misschien hoop je dat tegen die tijd er een crack ofzo is? Ik denk namelijk dat MS er werk van zal maken om de beta's te blokkeren, ik las iets over dat MS in de uiteindelijke Vista een stuk agressiever de mensen met een foute key te grazen wil nemen. En of je zal kunnen upgraden vanuit RC2 naar de uiteindelijk release, zou ik ook mijn geld niet op in zetten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar dan is het nogsteeds een soort van test computer. Ik vraag me meer af of RC2 al gezien mag worden als een echt besturingssysteem of dat het nogsteeds een dikke beta is waar je alleen leuk mee kan spelen. Ik wil namelijk niet alles moeten back-uppen en alles. Ik wil Vista 64 RC2 installeren en dan vrolijk verder gaan. En niet met een 10Gig schijf moeten klooien en bijna geen enkele software meer over hebben.
1. Ja vast wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:46 schreef Black_Ninja het volgende:
Dat is geen afgeven maar aangeven waarom je dus dual boot moet blijven houden tot Vista echt uitkomt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:43 schreef wimmel_1 het volgende:
Wat ik in deze niet snap is dat mensen in Fora als deze beginnen af te geven op het feit er bepaalde drivers niet aanwezig zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |