helas is het nog steeds niet gelukt, ook niet na de bestaande netwerk verbinding te hebbben verwijderdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb ook Athome, weliswaar aangesloten via een router, maar bij mij was het gewoon inpluggen en gaan.. Heel vreemd. Bestaande netwerkverbinding weggooien en opnieuw aanmaken..? Misschien een setting in IE niet helemaal juist..?
installeer hem zowieso als 2de OS in een dual boot configuratiequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef anisubs het volgende:
Wil iemand nog even heel veel screenshotjes maken?
Ik ben namelijk aan het twijfelen of ik hem ook ga installeren.
en die checkbox onderaan eens aanvinken ? krijg je dan een optie voor internet zonder username/password ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:45 schreef GertJanB het volgende:
[..]
nee... dat lukt niet... ik snap er niks van. Heb nog nooit een username en/of password in moeten vullen...
[afbeelding]
maar zoals je hier kunt zien kan ik alleen maar voor deze internet verbinding kiezen, als ik op adsl en cable heb geklikt.
Hij vraagt dus dan ook naar logingegevens![]()
Video's en screenshotquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef anisubs het volgende:
nee, wanneer je die aanvinkt krijg je de optie voor een inbel verbinding (telefoonlijn )...quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en die checkbox onderaan eens aanvinken ? krijg je dan een optie voor internet zonder username/password ?
Ik denk dat ie screenshots van mensen hier bedoelt, niet de marketingsamples van Microsoft enzo.quote:
die zijn toch het zelfde?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik denk dat ie screenshots van mensen hier bedoelt, niet de marketingsamples van Microsoft enzo.
Niet vrees ik..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn draadloze logitech keyboard werkend krijg in
dat dualboot menu'tje waarbij je kunt kiezen of je Vista of XP wil opstarten?
Wel vreemd trouwens want als ik bijvoorbeeld het bios inwil/ga, workt het keyboard perfect..
Oh, da's wel minder..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:07 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet vrees ik..Heb ook een logitech wireless TB, bios kan ik in zonder problemen. Maar heb ik eens een vastloper gehad en kom ik na reboot in het menu waar ik kan kiezen of Windows in Safe mode of normaal op moet starten, doet het TB het niet meer. PS/2 is the key.. (helaas)
Heel veel screens heb ik niet, maar heb er net 1 gemaakt voor jequote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef anisubs het volgende:
Zoiets van if error, then state "is solved in versie + 1"quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef Scalley het volgende:
Grappig, af en toe crasht ie en dan verschijnt er een venster dat het probleem opgelost is in RC1.
dit werkt met de serial van beta2?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:16 schreef miss_sly het volgende:
http://download.windowsvista.com/preview/prerc1/en/download.html
Tot vandaag, ben vergeten Vista te registreren... dus nu wanneer ik Vista opstart, moet ik registreren.. maar hoequote:Op maandag 28 augustus 2006 12:51 schreef GertJanB het volgende:
Hier draait ie super! Pentium 4, 3 Ghz, 1024 mb geheugen. nog geen vastloper of crash of iets gehad
van mij mag vista komen!
opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:27 schreef GertJanB het volgende:
[..]
Tot vandaag, ben vergeten Vista te registreren... dus nu wanneer ik Vista opstart, moet ik registreren.. maar hoeheb nog steeds geen internetverbinding onder vista...
want de cracks enzo, zijn volgens mij voor als je vista nog gewoon draait...
iemand een idee?
zou die het dan weer doen denk je?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:32 schreef BertV het volgende:
[..]
opnieuw installeren?t'is toch geen bedrijfskritische pc met beta software neem ik aan?
Bij mij werkt 'ie gewoon met de beta 2 key. Die build werkt prima, lekker rap en weinig externe drivers nodig. Alleen de videokaart was een beetje geklooi (GeForce Go wordt niet zo goed ondersteund).quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat staat er niet bij. misschien wel...proberen maar![]()
ik ben hem nu aan het downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |