Bespaar je de moeite van het typen, het is niet die RPG van Tri-Ace, het is er 1 van Namco, ik denk die ene die beloofd was als vervanger toen FCK gecancelled werd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die rommelige scans door te lezen (fucking JP magazines, en zo goed kan ik het nu ook weer niet), maar is dat nu die RPG van Tri-Ace? Of is dit een andere, hetgeen inhoudt dat er nóg een JRPG aankomt.
Ding is net een half jaar op de markt, kom opquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nounou, dat valt nog wel mee tot nu toe
Ik zie ze niet omdat ze geblocked zijn op mn werk vanwege adult content.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe RPG voor de 360. Ziet er echt heeeeeeeel vet uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Niks bijzondersquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie ze niet omdat ze geblocked zijn op mn werk vanwege adult content..
Hoe heet de game?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vind de ondersteuning van Xbox Live Arcade wel baggerslecht van M$. Er verschijnen veels te weinig games, en als er al een titel komt wordt het als melkkoe gebruikt.
U vraagt, hun draaienquote:Woensdag 21 juni 2006 - Misschien heb je wel is gedacht hoe het zou zijn als dat ene spel dat je lang geleden zo leuk vond terug zou komen op de nieuwe consoles. Microsoft lijkt je nu die kans te geven om je oude arcadedromen te laten uitkomen.
Ze zijn namelijk een actie gestart waar Peter Moore zelf wat meer over te vertellen heeft. Hij en anderen bij Microsoft zoeken al tijden naar meer en betere arcadegames. Hoewel er eerst wat sceptische opmerkingen waren richting Xbox Live arcade, blijkt het nu immens populair te zijn. Moore geeft aan zo honderden arcadegames online te kunnen gooien, maar wil wel kwaliteit blijven behouden. Jij kunt ze helpen zoeken!
Er is namelijk een e-mailadres opgestelt waar iedere gamer zijn voorkeur naartoe kan sturen. Microsoft neemt het heel serieus als het gaat om ideeën over XBL Arcadegames. Je voorstel moet wel serieus zijn wil er over nagedacht worden. Zoek je dus faam en heb jij een geweldig idee voor een spel, stuur snel een mailtje naar het volgende e-mailadres: arcade@microsoft.com. Er is nog een voorwaarde waar je aan moet voldoen. Naast een serieuze mail moet je ook Engels kunnen, want het is een Amerikaans adres.
Trusty Bellquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie ze niet omdat ze geblocked zijn op mn werk vanwege adult content..
Hoe heet de game?
Ik wist hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
RPG spelers zouden al voor Oblivion een 360 hebben gekocht...
Altijd iets willen hebben wat er niet is hequote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Trusty Bell
Zie ook
http://ranobe.sakuratan.com/up/src/up116413.jpg
http://ranobe.sakuratan.com/up/src/up116414.jpg
[..]
Ik wist hetIk bedoel JRPGs, niet van die halfbakken Westerse RPGs
Je bedoelt van die interactie films waar je zelf een paar keuzes in kan makenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wist hetIk bedoel JRPGs, niet van die halfbakken Westerse RPGs
Ultiem consolemateriaalquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt van die interactie films waar je zelf een paar keuzes in kan maken
Dat noem ik saai, dan ga ik wel een echte film kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ultiem consolemateriaal
Ik kan op mijn hoofd, onderuitgezakt in de bank liggen en dan nog de game niet verneuken omdat ik door mijn houding de verkeerde knoppen indruk. Er is namelijk maar 1 knop die werkt
Voor mij hetzelfde. Ik kan JRPGs 1 voor 1 verslinden terwijl een game als Oblivion...Nou, 2 per jaar is al veel. Vrijheid verveelt eerder dan een verhaal dat je door je strot gedrukt krijgt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind JRPGs over het algemeen fijner dan WRPGs vanwege de vrijheid. JRPGs zijn redelijk lineair en daardoor is het altijd vrij duidelijk wat je moet doen. In WRPGs is dat meestal niet het geval en heb je soms wel 5 missies tegelijkertijd (Fable bijv) en dat vind is verwarrend en daarnaast speel ik RPGs vaak ook om het verhaal en dan is een lineaire game een stuk duidelijker.
Owkeequote:Op woensdag 21 juni 2006 14:03 schreef NX het volgende:
Hej Bastard,
dat post van me was niet echt zo bedoeld...
quote:Developed by Irrational Games, the minds behind Freedom Force and System Shock 2. BioShock is a first-person action RPG set against an alternate World War II backdrop. It seems the Nazis are up to no good again. This time they're combing soldiers with all manner of nasty creatures to form genetically altered mutants which are as creepy as they are deadly.
Combining a spine-chilling setting, sci-fi themes, RPG elements and a deep storyline with first-person action, BioShock resembles System Shock 2 in several ways, and although BioShock does not take place in the System Shock universe, it can be thought of as a spiritual successor to the series.
http://pc.ign.com/articles/707/707583p1.html
Net gekeken ja....zag er tof uit!quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:27 schreef jorienvdherik het volgende:
was gister toch op gamekings stukje van
eeuuhhhh... wat?quote:
Nou dat valt nog wel mee, soms is het wel lachen om als een gek een stuk of 100 auto's af te rammenquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik wou even melden dat de game mode : Traffic attack echt super ruk is bij burnout revenge
De enigste reden waarom je die enorm saaie suffe kutmode niet in 1 keer haalt is omdat ze vrachtwagens en bussen tussen het normale verkeer stoppen die je nooit van te voren ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |