[offtopic]quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer dat je mag dokken voor de persoon die voor je het PAND heeft gehuurd... Niet bepaald trek in...
psstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:58 schreef kepler het volgende:
[..]
is er wel 'normale' besturing? Alsin pitch, roll en yaw?
Als je schieten op monsters niks lijkt moet je het niet doen nee..quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik vond die trailers op Marketplace helemaal niks eigenlijk
Vind het ook wel een goeie vraag.. is het meer flight sim of is het meer arcade zoals blazing angels.quote:
het gaat dan ook om de MP waarbij je op het plafond en muren kan lopen enzo, dikke chaosquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een inspiratieloos level- en monsterdesign.
Blazing Angels was leuk, maar ik heb toch liever een iets meer realistisch vlieg-spelquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het ook wel een goeie vraag.. is het meer flight sim of is het meer arcade zoals blazing angels.
Binnenkort komt toch een vliegtuigjesspel uit?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:42 schreef kepler het volgende:
Blazing Angels was leuk, maar ik heb toch liever een iets meer realistisch vlieg-spel
Beetje Top Gun moves uithalen enzo
Ik zie het meer als een hardcore dungeon eigenlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een inspiratieloos level- en monsterdesign.
Uh ja. Tis echt niet zoals in Blazing Angels waar je van alles kan doen er nog levend mee wegkomt.quote:
Nounou, dat valt nog wel mee tot nu toequote:
bevalt me prima, misschien een 19 inch scherm halen voor 150 euroquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef Legendkiller het volgende:
Morgen een VGA kabel kopen om te testen op mijn 17". Als het bevalt ga ik een breedbeeldmonitor kopen, lijkt me toch wel érg fijn.
Meer mensen hier ervaringen mee?
Ik heb geen zin om die rommelige scans door te lezen (fucking JP magazines, en zo goed kan ik het nu ook weer niet), maar is dat nu die RPG van Tri-Ace? Of is dit een andere, hetgeen inhoudt dat er nóg een JRPG aankomt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:02 schreef MMaRsu het volgende:
Nieuwe RPG voor de 360. Ziet er echt heeeeeeeel vet uit
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |