Hehe fuck dat ik koop hem komende weekquote:
Mediamarkt is ook een goeie keuze.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:56 schreef devv05 het volgende:
Voor games wel even opletten. Dixons enzo zijn altijd duur, terwijl winkels als Eplaza en Intertoys wel eens aanbiedingen hebben. Via internet (bv GCshop.nl) scheelt meestal ook wel wat.
Hoe is de besturing?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:27 schreef =HellFire= het volgende:
Jee, Ubisoft heeft me een nieuwe Over G Fighters disc gemaild! Introfilmpje is alvast vet! Maar wat doet dat Japans-aandoend rockmuziekje er onder?Lijkt wel een anime zo.
En lol, je doet new game en gelijk al een achievement. Gaat snel zo..
Lastig vind ik het. Niet echt arcade, dat niet. Stortte nog geregeld neer helaas. Ah well.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoe is de besturing?
Soort Ace Combat?
is er wel 'normale' besturing? Alsin pitch, roll en yaw?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is ook wel te doen hoor. Zelfs een leek als ik kon opstijgen.
Daar maak ik me ook niet zó druk om.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef =HellFire= het volgende:
Dit is ook wel te doen hoor. Zelfs een leek als ik kon opstijgen.
Taking off...... no biggie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook niet zó druk om.
Zou het einde van de maand wel ervaren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Taking off...... no biggie.
Landing.
NOW THAT'S HARD!
![]()
Hallelujaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef gijsje79 het volgende:
Splinter Cell:Double Agent
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er allemaal wel best uit.
Daggla die ga ik ook wel halen, co-op is de shitquote:
Ik denk dat veel mensen die gaan halen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daggla die ga ik ook wel halen, co-op is de shit
Nee, ik ben bang dat ie me niet echt lang kan boeien en daarbij ben ik nog steeds die-hard met Oblivion bezig en ben ik nog niets eens begonnen aan GRAWquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey Nik, back in town.
Heb je tafeltennis al.
Dat vind ik echt zo'n afknapper, van dat soort Japanse kutherrie eronder. Net als dat arcade muziekje en die geluidjes in PES, ook zo vreselijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Muziekkeuze vind ik raar. Soms misplaatst, die (Japanse stijl van) rockmuziek.
Ok, tenx allemaal voor de reacties. Ik ga zoeken van het weekendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mediamarkt is ook een goeie keuze.
Volgens mij zijn die zelfs goedkoper dan DimPlus.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |