Nee! Als ik had gewild dat jullie wisten wie het is, had ik het wel gezegd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg gewoon wie het is, Buithap, dan hebben we dat ook gehad.
En ultiem tof als je een kloon béntquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent veel toffer als je gewoon géén klonen hebt.
Kijk eens wat ik met je miezerige woordje deed, Bupatih! Niet echt iets voor jou(wquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
Andijvei, andijvy, andijvi, andeivei, andeivie.
![]()
Fuifduif?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt alleen een beetje ondergewaardeerd!
Lieve kijkers, BVO mag er dan weinig zijn, maar wanneer hij langskomt kun je zeker zijn van een paar heerlijke recht-voor-zijn-raap-opmerkingen, daar waar sneue types die verdienenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Die aandachtsvragende kut-PI natuurlijk.
Zo van, VRAAAAAAAAAAG ME HOE HET MET ME GAAAT EN WAT ER AAN DE HAND IS!!!!!
Que?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:22 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik met je miezerige woordje deed, Bupatih! Niet echt iets voor jou(w) om te doen, he?
![]()
![]()
Nou, zelfs onder een kloon zal ik zulke zielige reacties niet posten!quote:
Sneue types?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lieve kijkers, BVO mag er dan weinig zijn, maar wanneer hij langskomt kun je zeker zijn van een paar heerlijke recht-voor-zijn-raap-opmerkingen, daar waar sneue types die verdienen![]()
BVO
![]()
Whehe, heb hem toevallig net in mn fotoboek weer, hij is echt obsessed johquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, zelfs onder een kloon zal ik zulke zielige reacties niet posten!
Ik hoop het wel, ja.quote:
De Dance-versie?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:33 schreef Ovidius het volgende:
Ik heb de remix van Un monde parfait.
In welk opzicht ben jij volgens hem afwijkend dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, heb hem toevallig net in mn fotoboek weer, hij is echt obsessed joh
Niet met mij, maar met 'afwijkend seksueel gedrag' dan [wat ik trouwens niet vertoon hoor]
Maar bedoel je nou dat nummer dat ik je had gestuurd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik kom m'n benen niet meer stilhouden, laat ik het zo zeggen.![]()
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar bedoel je nou dat nummer dat ik je had gestuurd?
'tres bien avec ilona - un monde parfait (furios edit rmx)'
O, en ik maar denken dat ik aan jou moest bewijzen dat ik niet jou kloon was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Que?'Niet echt iets voor jou om te doen, hè'?
Wát doen?
Oh, ja!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.![]()
Je bént ook mijn kloon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, en ik maar denken dat ik aan jou moest bewijzen dat ik niet jou kloon was.![]()
Ben je niet gewoon geblokkeerd ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Nee, het heet gewoon ilona - un monde parfait, maar het is wel geremixed. Jij hebt helemaal niets gestuurd, je msn viel uit, of zo.![]()
Mijn schouder of zo, bedoel je? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon geblokkeerd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |