Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
ik heb een usb TB aan de laptop, omdat die van de laptop zelf een beetje gaar is. maar nu helemaal, alle letters lijken door elkaar te staan, als ik de p intoets, krijg ik een -, en als ik de i intoets, krijg ik een 5 ctrl shift helpt niet, wat wel
MissyMirjaM ik gok op de toetsenbord indeling. Die moet op Nederlands (standaard ) staan voor de taal. En met als toetsenbord indeling Verenigde Staten (internationaal)
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
Het is niet de indeling.. het is zoals eerder gezegt de Fn Functie toets. Die activeert de blauwe(bij de meeste laptops) karakters op je laptop. Gewoon zoeken naar de Fn functie toets en die in moet je vaak met een combinatie indrukken en dan moet je toesten bord het weer normaal doen.