abonnement Unibet Coolblue
pi_59659720
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:18 schreef RSie het volgende:
Ik had altijd begrepen dat Jef (bartho braat) IRL Homo is althans volgens een kennis van me die weleens met hem gewerkt heeft.
Jef woont heel burgerlijk met zijn vrouw in een huis in Abcoude
Nec Spe Nec Metu
  woensdag 25 juni 2008 @ 00:15:52 #152
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59665967
Viktor en rolf in het vliegtuig... ze zijn eigenlijk heel gewone mensen, onopvallend zelfs.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_59798186
Ik weet wel een andere gtst'er die homo is...:) Alleen zijn familie en vrienden weten het nog dus vind ik het niet netjesom erover te speculeren. Raden mag natuurlijk altijd.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_59799064
Nick zeker .
  maandag 30 juni 2008 @ 21:29:53 #155
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_59804184
Laatst Ferri Somogyi (Rik uit GTST) op de snelweg richting Amsterdam in een oud gebakkie, op de weg letten was lastig voor hem, zijn haar was belangrijker...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:16:39 #156
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_59814534
Winston Gestapovich op Schiphol
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_59817486
bullet for my valentine voor het concert gingen ze nog de stad in blowen waarschijnlijk
john de wolf in hoek van holland
froukje de both op speed en desing
bart de graaf van bnn toen hij nog leefde dan
david coulthard in denemarken in een weg restaurant al twijfel ik nog of hij het echt was
jos verstappen tijdens 1 of andere beurs
theo maassen regelmatig op de fiets in eindhoven
kristian ranta van norther nog ff mee gepraat na een concert
en mss nog wel meer maar dan zal ik het wel vergeten zijn
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:23:07 #158
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_59884516
Victor Reinier heeft mij vorig jaar op zijn fiets bijna aangereden nabij het Koningsplein in Amsterdam,
hij moet eens leren niet tegen het verkeer in te rijden

Maja ik zei maar niks, voor je het weet sleept ie je een gebouw in en smijt ie je uit een raam
  maandag 7 juli 2008 @ 19:40:39 #159
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_59954872
Dr. Phil!
Deze kalende held ben ik in het wild tegen gekomen op vakantie. En hij was nog verassend aardig ook.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:47:58 #160
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_59956548
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet wel een andere gtst'er die homo is...:) Alleen zijn familie en vrienden weten het nog dus vind ik het niet netjesom erover te speculeren. Raden mag natuurlijk altijd.
Geert Hoes(aka Morris) maar dat weet iedereen
  maandag 7 juli 2008 @ 20:49:51 #161
39629 Shirley
Oh yeah!
pi_59956593
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik weet wel een andere gtst'er die homo is...:) Alleen zijn familie en vrienden weten het nog dus vind ik het niet netjesom erover te speculeren. Raden mag natuurlijk altijd.
Noud!
Back in business.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:15:08 #162
16442 Dutchman77
Wat krijgen we #$%^& nou?
pi_59959132
Piet Hein Donner op z'n fiets op het Plein (bij Binnenhof) afgelopen vrijdag.
Of is dat geen celeb?
The Dude: "Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
  ESF Reporter maandag 7 juli 2008 @ 22:17:17 #163
87554 Cee
Welluk?
pi_59959198
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:15 schreef Dutchman77 het volgende:
Piet Hein Donner op z'n fiets op het Plein (bij Binnenhof) afgelopen vrijdag.
Of is dat geen celeb?
Hij wordt 'as we speak' nu op NL3 geparodieerd op een herhaling van Koefnoen, dus ja.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:51:14 #164
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59965799
Zat 2 weken terug ofzo bij Dolf Jansen in de trein
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:11:40 #165
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59967175
Celeb's die ik gespot heb, Het zijn er een hoop, en ik ben ze merendeel met uitgaan (discotheken en in publiek bij concerten of op houseparty’s), tijdens voetbalwedstrijden tegengekomen. En natuurlijk ook een hoop op straat en dan voortal in Amsterdam. Ook werd vlakbij mijn oude werk bij Amsterdam Sloterdijk veel opnames gedaan wat ervoor zorgde dat er veel bekend spul in de rondte liep.. ook ben ik enkele malen bij filmpremieres geweest waar natuurlijk een hoop bekend spul rondliep. (Ik weet zeker dat ik er ook nog een flink aantal vergeten ben)

Bruce Willis, Johnny Knoxville+Jeff Tremaine, Nelly Furtado, Natasja Bedingfield, Bridget Maasland, Andries (BigBrother), Regilio Tuur, Dennis (MTV), Yes-R, John Jones, Elle van Rijn, Joost Buitenweg, Dennis(Kane), Halve Ajax selectie (door de jaren heen) Gordon, Froukje de Both, Rasti Rostelli, Def Rhymz, Mental Theo, Ronald Molendijk, Danny de Munk, IOS, Gerard Joling, DJ Luna, Wilma Nanninga, Lieke van Lexmond, Koert-Jan de Bruijn, Geert Hoes, Marly v/d Velde, Richard Krajicek, Daphne Dekkers, Victor Reinier, aantal Gouden Kooi bewoners (Erik, Dennis, Lieke, Nicolaas), Dries Roelvink, Danny Rook, Patty Brard, Michael Pilarczyk, Chantal Janzen, Robert Jensen, Barend&VanDorp, Ron Brandsteder, Carlo Boshard, Co Stompe, Hummie van der Tonnekreek,Wendy van Dijk, Albert West, Rene+Natasja Froger, Sylvie Meys, Ruud+Estelle Gullit, Lange Frans, Baas B., Ali B, Brainpower, Helga van Leur, Angela Groothuizen, Ray Slijngaard, Anita Doth, Krezip (backstage bij 10 jaar concert), Special D, Anouk, Jasmine Sendar, Ronald Giphart, Antonie Kamerling + Isa Hoes, Herman den Blijker, Jochem Meyer, Guido Weijers, youp van’t Hek, Armin van Buuren, Ilse de Lange, Aukje van Ginneken, Jeroen Post, Sixpack Menno en Chris, Jorinde Moll, Bart Hissink, Alexander Bannink, Suzanne de Jong, Bart Spring in’t veld, Bas Westerweel, Winston Gerschtanowitz, Rick Engelkes, Raoul Heertje, Gerda Havertong, Beertje van Beers, Birgit Schuurman, Michel de Heij, Salah Edin, Carolien Spoor, Kim Holland, Charly Luske, Vieze Freddy, Willy Wartaal, P.Faberge, Spike en Tim (Di-rect), Roue Verveer, May-Day, Gizmo (DJ), Dana (DJ), Mick Boskamp, Georgina Verbaan, Martijn Krabbe, Sandy (big brother), dalziel&Pascoe (geen idee hoe ze IRL heten), regina Romeijn, cast Circus Waltz, Howard Komproe, Idols mensen (Eric?, Jamai, Herman, Maud, Frank, Ehsan, ) Foppe de Haan, Frans en Mariska Bauer, Glennis Grace, Hanneke Groenteman, Tatum Dagelet, Jennifer de Jong, Ruud de Wild, Jeroen Nieuwenhuize, Harry Mens, Maik de Boer, echtpaar Schiffmacher, Spaan en Vermegen (toen ze nog samen waren), Henk Westbroek, Babette van Veen, K3, Irene van der Laar, Jack Spijkerman, Johnny Heitinga, Martin Verkerk, Julia Samuel, Kelly (die omgebouwde ja), Herman Brood, Marianne Mudder, Nicky Nicole, Prins Bernhard Junior, Beatrix, enkele meiden van Raffish, Veldhuis en Kemper, Rene Mioch, Tim/Tom Coronel, Jarno v/d Ham,
  ESF Reporter dinsdag 8 juli 2008 @ 14:18:10 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_59971748
Ja he lijstjes! Sappige verhalen, leuke anekdotes, diepste geheimen, dat willen we weten!

Zoals Britney Spears met verwarde coupe en roze joggingspak een paar rijen achter je in het theater! Of Jacques d'Ancona op het Empire State Building! Of Keri Russell in een bar, merchandising verkopend voor haar (toenmalige) singer-songwriter vriendje!
Trouwens toevallig dat die allemaal in New York waren, het waren wel verschillende jaren dat wel.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:21:34 #167
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59971844
Thomas van eigen huis & tuin, in Den Haag op een amerikanenmeeting
Saartje
  woensdag 9 juli 2008 @ 07:39:08 #168
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_59988675
Paris Hilton tegengekomen in Vegas (en d'r zusje)
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_59989962
Ik ben Forest Whitaker tegengekomen in Londen, ook leuk.
pi_59990364
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef Cee het volgende:
Of Jacques d'Ancona op het Empire State Building!
Dit klinkt grappig . Klein mannetje op groot gebouw .

Ik was een keer (een keer, mn enige keer hoor ) op een premiere en Jacques was er ook. Hij was echt heel erg klein . Ik schat hem niet langer dan 1m60 .
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:30:18 #171
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_59992790
Piet paulusma. (Opname's in zwembad Joure.)
Marco Borsato met vrouw en kinderen. (Zaterdags(!) in de Ikea Amsterdam)
Broertje van Dewi (Idols. In de trein)

En ik vergeet er nog 1. Maar weet dus niet meer wie

(Oh ja, en mn vriend heeft gesproken met Marco toen hij zn nieuwe (nu al heel oud) website ging laten draaien op zn werk. Hij heeft ook een handtekening op die cd staan)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:29:18 #172
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59994365
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef Cee het volgende:
Ja he lijstjes! Sappige verhalen, leuke anekdotes, diepste geheimen, dat willen we weten!

Zoals Britney Spears met verwarde coupe en roze joggingspak een paar rijen achter je in het theater! Of Jacques d'Ancona op het Empire State Building! Of Keri Russell in een bar, merchandising verkopend voor haar (toenmalige) singer-songwriter vriendje!
Trouwens toevallig dat die allemaal in New York waren, het waren wel verschillende jaren dat wel.
OK, hier een enkele anekdote.

-Andries (BigBrother) zat in hetzelfde hotel als mij in Griekenland en zat vaak naast hem met ontbijt/lunch/diner
-Dennis (kane) stond een beetje uit zijn plaat te gaan in de Jimmy Woo (net als de ajacieden vaak doen)
-Luna kwam ik tegen nadat ik bij Luna in Concert was geweest en op een parkeerplaats met autopech stond en hij naast me stond en ik aan ze vroeg of ze ook autopech hadden, daarna een heel gesprek gehad over wat ik die nacht had gedaan en of ik het leuk had gehad, pas aan het eind kwam ik erachter dat het Luna zelf was.
-RastiRostelli kwam regelmatig in de Powerzone waar ik zijn oude Porsche 928 dan moest parkeren (als valet parker) die wagen stonk ontzettend.
-Gordon zelfde verhaal als Rasti alleen andere auto en zonder de stank, evenal froukje.
-Def Rhymz had wat met vriendin van toenmalige vriendin en kwam hem regelmatig tegen met uitgaan in Rotterdam
-Ronald Molendijk heb ik samen mee gedraaid op een feest (evenals DJ Peran, maar die kent niemand meer)
-Koert-Jan de Bruijn tijdje mee staan feesten op Q-base
-Danny de Munk meerdere malen mee gefeest op o.a. Innercity en Sensation
-Gerard Joling, IOS, Soulvation, Glennis Grace en nog een aantal vergeten artiesten mee aan het bieren geweest Op een vipdeck tijdens meerlive
-Dries Roelvink zat naast me aan tafel in truckersrestaurantje met zijn manager promotionele acticiteiten te verzinnen
-Danny Rook en de Brutale Meiden hebben mij geinterviewd voor megafestatie tv
-Patty Brard parkeerde haar patmobiel (gepimpte smart fortwo) naaast me in de parkeergarage onder het SBS kantoor)
-Sylvie Meijs liep ik bijna omver tijdens wedstrijd Ajax/Feyenoord bij de Businesslounge
-Estelle Gullit zelfde verhaal als Sylvie maar nu werd ik bijna omver gelopen)
-Co Stompe hield kort nadat ie ineens bekend darter werd de tram staande waarin ik zat en ging uitgebreid praten met de trambestuurder tot irritatie van alle reizigers
-Rene&Natasja Froger zaten regelmatig voor me tijdens wedstrijden van Ajax.
-Lange Frans & Baas B. waren op weg naar een optreden de weg kwijt en vroegen om hulp (terwijl ze met mijn vriendin liepen te flirten).
-Brainpower, Salah Edin, DJ Cream, Dennis en Lieke (De Gouden Kooi) kwam/kom ik af en toe tegen in Alphen en soms op verjaardagen etc.
-Krezip tijdens hun 10 Jaar concert had ik hun management geholpen en kon dus ook backstage komen.
-Jochem Meyer, heeft een hele tijd voor mijn huis staan kijken omdat de benedenverdieping op dit moment te huur staat en hij volgens mij iets zocht in Leiden, heb hem inmiddels ook al eens op de fiets gespot dus wellicht dat ie iets gevonden heeft.
-Jeroen Post was bekende van ex-vriendin en ik tennis'te s'winters in de hal van zijn ouders (waar hij ook soms was)
-Armin van Buren kwam regelmatig in de winkel waar ik vroeger werkte om zijn nieuwe kleding te scoren.
-Antonie Kamerling en Isa Hoes deden ieder jaar mee met een tennistoernooi waar ik ook altijd was. dan moest je soms ook tegen hun spelen.
-Ronald Giphart ooit geinterviewd voor een blad dat ik met een aantal schoolgenoten zou gaan uitgeven.
-Herman den Blijker stond poosje geleden naast me in de file in zijn BMW 7-serie met een dikke sigaar in zijn hoofd
-Bas Westerweel en Rick Engelkes zaten bij mij op school en waren tijdje geleden op de Reunie.
-Gerda Havertong was buurvrouw van een maatje van me en hebben daar weleens een bakkie koffie gedronken.
-Kim Holland kwam ik vorig jaar zomer tegen in Noordwijk waar ze in een veel te korte Hotpant en een veel te ver opengeknoopt blousje liep en niemand van het winkelpersoneel durfde haar aan te spreken.
-Spike (Di-Rect) nog eens geholpen om zijn oude Mustang van de weg af te duwen omdat ie panne had.
-Tim (Di-rect) tijdje tegenaan gewauweld over dat ik het een baggerstad vond omdat er niks leuks meer open was en of hij iets leuks wist om naartoe te gaan.
-Sandy (BigBrother) zat regelmatig tegenover me in de trein toen ik nog in Amsterdam werkte.
-Dalziel&Pascoe (geen idee wat hun echte namen zijn) waren in het gebouw naast mijn vorige werk aan het filmen voor een aflevering.
-Regina Romeijn was in ons gebouw aan het filmen, evenals de cast van het programma Sprint dat bij BNN werd uitgezonden).
-Circus Waltz mensen gespot toen ze nabij sloterdijk aan het filmen waren.
-Herman Idols kwam ik regelmatig tegen omdat hij op school zat achter mijn oude werk. liep ie daar met een veuls te grote jas aan en een discman in zijn knuistjes geklemd die hij had verdiend met zijn krantenwijkje in Schagen.
-Maud en Frank Idols, stonden naast ons te dansen op Sensation black.
-Richard Krajicek en Daphne Deckers stonden ook naast ons te knallen op black (alhoewel, ze stonden vooral stil te kijken naar de rest v/d mensen)
-Foppe de Haan + selectie Heerenveen kwamen ons voetbalteam trainen en een oefenpotje mee gedaan.
-Tatum Dagelet zat vroig jaar naast ons te wachten op Schiphol tot d'r vliegtuig vertrok
-Jarno Hams (sterkste man van NL) kwam ik tegen in Hongarije op het vliegveld en die zat later naast me in het vliegtuig.
-Schiffmachers (henkypankie + vrouw) liep ik omver in Amsterdam toen ik een restaurant uitkwam en hun de hond aan het uitlaten waren. ze spraken me toen aan omdat ik toevallig op dat moment een door schiffmacher ontworpen shirt aan had.
-Martin Verkerk heb ik vroeger weleens tegen gespeeld en zie hem weleens in Choices (alphen).
-Tim/Tom Coronel, zijn Wet&Wild boot lag in de Jachthaven waar ik ook altijd kom, en 1 v/d 2 kwam regelmatig met zijn mitsubishi EVO bij mij aan de pomp toen ik part-time bij een tankstation werkte. + heeft een relatie met oudere zus van kennis.


en daar laat ik het voor nu ff bij.
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:58:21 #173
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_60001204
Oh ja! Wist wel dat ik 1 vergat:

Andries uit bigbrother. (Die met Kelly neukte)

Regelmatig gezien bij ons in de supermarkt. (De C1000 in de Drait in Drachten.)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 juli 2008 @ 17:59:01 #174
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_60001222
Oh ja, En Tim (of Tom) Coronel zie ik elk jaar bij de ISP Kartcompetitie.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:00:55 #175
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_60001256
En Wout Zijlstra (Sterkste man van Nederland) Woonde vroerger met zn familie tegenover ons op de gracht. Zn vader had een slager. Zn ouders wonen er nog. Met pensioen welliswaar, dus de slager is niet meer
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')