yummiequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Torio het volgende:
Is er iemand die naar het modellenprogramma van Janice Dickinson kijkt?
Het heet: Janice Dickinson's Model Agency (JDMA). Mannen en vrouwen mogen meedoen, en er zijn geen leeftijdseisen etc.
Ik heb een episode gezien maar het haalt het niet bij ANTM, alhoewel Janice's opmerkingen af en toezijn. Ze maakt zich nu sterk voor de transexueel Claudia, die bij ANTM geweigerd is toen ze erachter kwamen dat ze ooit een man was.
pics: (en als je goed oplet zie je er twee oude bekenden tussen)
haar arm...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
transsexueel claudia
[afbeelding]
[afbeelding]
+ een foto van Toccara uit cycle 3, omdat ze er goed uit ziet![]()
[afbeelding]
uhuh, die is echt zo liefquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Syll het volgende:
Die ene, met die bleke huid, dat vind ik echt een leuk meisje!
Ik kan toch niet slapen, ik post ze wel evenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Vond het niet zo'n boeiende aflevering ditkeer eigenlijk... Maar de shoot was wel erg gaaf. Ben benieuwd naar Next Weeks Pictures!!
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
Zozozo Nigel, maar dat is helemaal niet verkeerd....
Nigel Barker? Heb wel 's wat gevonden jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef nelliepellie het volgende:
[..]
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vinden![]()
Misschien iemand anders wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |