Vind ik juist niet, want dan zit ze precies weer met hetzelfde haar als eerst, of in ieder geval met een niet zo grote verandering. Raar eigenlijk. Tyra is altijd zo "op het haar" en nu veranderd ze het gewoon weer bij 2 meiden.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef brando het volgende:
En: goede keuze dat ze dat haar van Jayla eraf gaan halen: dit kapsel wat ze nu heeft (gewoon lange haren) is te gewoon...
Ja, op zich is Bre mooier, maar omdat ze "perfecter" is, is ze ook wat saaier. Nik is wat minder doorsnee-mooi, zeg maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:34 schreef Rebbedebje het volgende:
Blijkbaar vind de meerderheid Nik wel mooiDan vind ik Bre 10x mooier.
En al gezegd, maar ik had "mixed feelings" bij Coryn. Aan de ene kant is ze bloedmooi met dat voloptueuse blonde haar, maar aan de andere kant lijkt ze wel de winnaar van een een travestietenwedstrijd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:54 schreef Marty het volgende:
Zo, alweer deel 2, gaat snel zeg!!
Ik vind de foto's van Nik en Nicole prachtig!!![]()
Diane is ook mooi, maar dat komt op deze foto niet echt over.
Cassandra mag er van mij snel uit. Wel gemeen van Tyra dat ze zei dat ze haar haar als ze door zou gaan nog korter zou knippen.De tranen stonden Cassandra al weer in de ogen.
SPOILER!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:12 schreef Copycat het volgende:
Wie plaatst de foto's van komende week?
(Ik niet, want ik wil dit keer niet al van tevoren weten wie er uiteindelijk ANTM wordt ...)
Top!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik doe het wel, ik weet de winnares toch al.
Lees de spoilers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef Augustina het volgende:
Waar is Cassandra?
Nou ja, je moet niksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef Augustina het volgende:
[..]
Hè, moet ik ze dus toch lezen. Ik was zo trots op mezelf dat ik ze wist te weerstaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |