quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:36 schreef Isabeau het volgende:
Betreffende de hier bovenstaande spoilers: (dus geen winnares in de spoiler oid)
vind ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:40 schreef LeBeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eensch
Vooral die laatste zin.
lekker zo met die spoilers
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
Vraagje: wie hebben de spoilers nog niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees ze ook, maar dan staat er iets on-interessantsquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die van mij kun je wel lezen hoor. Die van Vivi trouwens ook
Aankomende maandag zal het aflevering 4 zijn, vandaag was de herhaling van aflevering 2. Er zijn al twee mensen uit: Ashley (aflevering 2) en Ebony (aflevering 3).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hé een nieuw seizoen gekat en gekit
Kan iemand me even bij brengen?
Hoeveelste aflevering is dit? Zijn er al mensen uit?
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef Jerruh het volgende:
ik vind kim eigenlijk best wel enorm lelijk.
geen enkele foto van haar kan mij in ieder geval imponeren...
nahquote:Op zondag 25 juni 2006 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor model is ze ongeschikt idd, maar ik vind haar wel een leuk wijffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
op youtube ook niet... ik kan me er in ieder geval niks van herinneren!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:25 schreef Torio het volgende:
Ik heb de hele cycle al gezien, en ik zou zweren dat er in de nederlandse tv-versie in geknipt wordt.
Tijdens de superhero-shoot liep Coryn te zeuren dat ze hoogtevrees had enz., maar daar heb ik niets van terug gezien.![]()
Gepikt van een recap:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
op youtube ook niet... ik kan me er in ieder geval niks van herinneren!
en coryn is leuk!!!.
Volgens mij heb ik dit echt niet gezien bij de nederlandse uitzending...quote:As she watches Diane being lifted up, Coryn tells us that she's terrified of heights. There's always one. Coryn says that she knows she will have obstacles to overcome in this competition, and that her fear of heights is just one. Her eyebrows are two and three. Jay tells Diane not just to pose in the air, and quickly says that they got their shot and she's done.
Lisa says that she's excited, and Jay tells her, "I want all ten frames excellent outta you." Lisa says that she doesn't think any of the girls will do better than she does, and in all fairness, her makeup and outfit are a lot cooler than some of the others. Jay tells her as she poses that she's like his Matrix fantasy. She interviews more about how great she was. And really, she looks pretty great.
Next Coryn, who is still afraid. The other girls look on. Jay tells her that she'll be okay. She interviews that she has to stay focused in the air and do the best she can. Jay says that he was impressed with Coryn's courage.
die tweede heb ik wel gezien in de nederlandse!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:36 schreef Torio het volgende:
[..]
Gepikt van een recap:
[..]
Volgens mij heb ik dit echt niet gezien bij de nederlandse uitzending...
En ja, Coryn is idd leuk. Ik heb een zwak voor zulke mensen![]()
Deze? : America's next topmodel - spoilers serie 5 en 6!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:08 schreef Jerruh het volgende:
weet iemand trouwens waar dat topic is gebleven met spoilers van ANTM 6 etc...?
perfect!! wanneer komt gij trouwens weer es in de Rechter?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Deze? : America's next topmodel - spoilers serie 5 en 6!
kim denk ik....Sarah mocht er van mij allang uit...met dr mega-schoudersquote:Op maandag 26 juni 2006 21:00 schreef Marvellous het volgende:
Who will be eliminated tonight?!
Van mij mag Sarah er nu wel uit. De foto van deze week is echt bagger!
Misschien wil ze net zo'n ass als Jennifer Lopez?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Jayla heeft een kontvergroting gehad op de foto.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een aparte fotoreeks! Om eerlijk te zijn vind ik alle foto's wel geslaagd, Diane staat er best mooi op... Alleen Lysa doet me niks. En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Dat beeldt ze goed uit dan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jayla heeft een kontvergroting gehad op de foto.
Ik vind het gezicht van NIk op de laatste foto wel een beetje op Angelina Jolie lijkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:35 schreef Marty het volgende:
Volgende week...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze allemaal wel mooi eigenlijk. Alleen Lisa kijkt alsof ze aan haar vingers zit te ruiken![]()
En Kim staat eindelijk eens mooi op de foto!
Iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:34 schreef Dashinglonneke het volgende:
En Janice Dickinson heeft de foto gemaakt![]()
En mooi vind ik haar ook absoluut nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:53 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik wordt een beetje moe van de innerlijke struggles die Kim heeft met haar mannelijkheid/vrouwelijkheid
volgens mij gaat het om dr kont, er hangt ook een foto van J.Lo op dat prikbord en ze staat zo met dr billen naar achter. Kan het ook helemaal mis hebben hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een aparte fotoreeks! Om eerlijk te zijn vind ik alle foto's wel geslaagd, Diane staat er best mooi op... Alleen Lysa doet me niks. En kaniemand me vertellen wat het bijzondere aan de foto van Jayla is? de anderen zijn druk met hun uiterlijk bezig, maar jayla...??
Vond het juist dapper dat ze 't deed. Ergerde me vooral aan die kapper die haar maar probeerde te pushen. Eerst zei ie dat ze er maar even over na moest denken, en vervolgens kwam hij terug met iets van: "Kom je mee, dan gaan we knippen." Niet eens even vragen wat ze had besloten ofzo. Gewoon er vanuit gaan dat ze het er mee eens is. En toen ze bleef weigeren was ie helemaal van z'n à propos.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:42 schreef annoh het volgende:
Wat ontzettend dom van dat meisje dat ze er uit stapte. Dr haar was toch al verneukt (in haar ogen), die paar cm maken ook niet meer uit. tsssk... Maar zagen jullie hoe die ander haar op zat te fokken over dat ze het niet moest doen als ze er niet achter stond? Evil!
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Vond het juist dapper dat ze 't deed. Ergerde me vooral aan die kapper die haar maar probeerde te pushen. Eerst zei ie dat ze er maar even over na moest denken, en vervolgens kwam hij terug met iets van: "Kom je mee, dan gaan we knippen." Niet eens even vragen wat ze had besloten ofzo. Gewoon er vanuit gaan dat ze het er mee eens is. En toen ze bleef weigeren was ie helemaal van z'n à propos.
Het viel me nog meer dat ie niet ging preken dat 'Tyra het had gezegd en dat het dus moest gebeuren en dat ze in de toekomst dit soort dingen ook niet kan weigeren bladiebla'.
Je hebt duidelijk niets te zeggen over je eigen uiterlijk. Je bent echt een marionet als je model bent in dat vak... Snap niet waarom meiden zo'n leven willen..
Dat zei haar moeder haar ook al.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.
Daarbij, het ging om een paar centimeter extra eraf. Het is nu niet zo dat je die paar centimeter voor eeuwig en altijd kwijt bent.
Wat me vooral intrigeert is dat juist die ene inch haar teveel was. Normaal gesproken zou niemand daar moeilijk over doen. Zij wel. Waarom?quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd weinig dappers, maar vooral veel dom aan. Als je aan zo'n programma meedoet, dan wéét je dat je hele uiterlijk door de makers bepaald gaat worden. Zij zijn immers de professionals in deze die van jou een topmodel proberen te maken. En dus moet je in mijn ogen je ego opzij kunnen zetten. Kun je dan niet dan ben je niet uit het juiste hout gesneden en kun je je inderdaad beter op pageants blijven richten.
Daarbij, het ging om een paar centimeter extra eraf. Het is nu niet zo dat je die paar centimeter voor eeuwig en altijd kwijt bent.
Ze had een beetje een romantisch beeld van hoe het allemaal zou gaan, idd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:58 schreef MissBliss het volgende:
Het leuke was ook dat ze in haar aanmeldingsfilmpje gezegd had dat ze zo enorm makkelijk was om mee te werken en dat ze tot alles bereid was qua uiterlijk... Tja, als je dat zegt ben je dus de lul
yummiequote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Torio het volgende:
Is er iemand die naar het modellenprogramma van Janice Dickinson kijkt?
Het heet: Janice Dickinson's Model Agency (JDMA). Mannen en vrouwen mogen meedoen, en er zijn geen leeftijdseisen etc.
Ik heb een episode gezien maar het haalt het niet bij ANTM, alhoewel Janice's opmerkingen af en toezijn. Ze maakt zich nu sterk voor de transexueel Claudia, die bij ANTM geweigerd is toen ze erachter kwamen dat ze ooit een man was.
pics: (en als je goed oplet zie je er twee oude bekenden tussen)
haar arm...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
transsexueel claudia
[afbeelding]
[afbeelding]
+ een foto van Toccara uit cycle 3, omdat ze er goed uit ziet![]()
[afbeelding]
uhuh, die is echt zo liefquote:Op maandag 3 juli 2006 22:15 schreef Syll het volgende:
Die ene, met die bleke huid, dat vind ik echt een leuk meisje!
Ik kan toch niet slapen, ik post ze wel evenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Vond het niet zo'n boeiende aflevering ditkeer eigenlijk... Maar de shoot was wel erg gaaf. Ben benieuwd naar Next Weeks Pictures!!
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
Zozozo Nigel, maar dat is helemaal niet verkeerd....
Nigel Barker? Heb wel 's wat gevonden jaquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef nelliepellie het volgende:
[..]
Ik had nou precies dezelfde reactie toen ik zijn eigen modelfoto's zag! Jeetje wat een lekker ding!! (vooral toen hij nog haar had). Ik was al aan het neuzen voor foto's van hem (in zijn jongere jaren), maar kon niks vinden![]()
Misschien iemand anders wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |