nee, Fatsoenlijk Bier!quote:
ik nog 2quote:
Aldi-bier is ook te doen hoor, het ging mij er meer om dat je niet aan slootwater deedquote:Op maandag 19 juni 2006 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee, Fatsoenlijk Bier!
Leffe of Hertog Jan![]()
![]()
Hmm nee maar dan moet je van dat Strong - Beer halen, als dat een beetje koud is , dan is dat wel het lekkerste 'slootwater' onder de slotenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Aldi-bier is ook te doen hoor, het ging mij er meer om dat je niet aan slootwater deed
dat ken ik niet eensquote:Op maandag 19 juni 2006 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hmm nee maar dan moet je van dat Strong - Beer halen, als dat een beetje koud is , dan is dat wel het lekkerste 'slootwater' onder de sloten
ja dat jij nou al vakantie hebt is helemaal schandaligquote:
Beetje zwartachtig blikje volgens mij, van die halve liter blikjesquote:Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat ken ik niet eens
en dat is vrij zeldzaam
Als ik vakantie had was ik niet te laat, en stond ik heul niet zo vroeg opquote:Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja dat jij nou al vakantie hebt is helemaal schandalig
ja anders zei ik het niet hequote:
dus je bent wel van hem af, maar je hebt nog drukkerquote:Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Ladylike het volgende:
denk ik van mn baas af te zijn over 2 minuten, komt ie met nieuw werk
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef Ladylike het volgende:
denk ik van mn baas af te zijn over 2 minuten, komt ie met nieuw werk
maar vandaag is toch eindbeoordeling? dan heb je vanaf morgen toch vakantie? of ligt dat aan mij?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik vakantie had was ik niet te laat, en stond ik heul niet zo vroeg op.
Jaa inderdaad!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja anders zei ik het niet he4 weken school, 5 weken vakantie
kom er weer bekaait vanaf dit jaar.
ok, ik ken het toch nietquote:Op maandag 19 juni 2006 10:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beetje zwartachtig blikje volgens mij, van die halve liter blikjes
werkenquote:
Dat ligt aan jouquote:Op maandag 19 juni 2006 10:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar vandaag is toch eindbeoordeling? dan heb je vanaf morgen toch vakantie? of ligt dat aan mij?
dus er zijn mensen die het slechter hebben dan ik dit jaarquote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja anders zei ik het niet he4 weken school, 5 weken vakantie
kom er weer bekaait vanaf dit jaar.
zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op maandag 19 juni 2006 10:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus je bent wel van hem af, maar je hebt nog drukker
ok, wat heb je daarna nog dan?quote:
geen dankquote:
jij hebt een eindbeoordeling 1,5 week voor het einde van je stage?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog de tijd uitzitten tot de 28e om de laatste dingetjes af te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |